niedziela, 17 marca 2019

Miało być

słońce i jest, świeci od rana, ale wiatrzysko się wzmogło.
Jako że muszę oszczędzać dłoń, a zresztą przypomina mi o tym ból, to nie chcem ale muszem leniuchować. Zatem  zamierzam iść w długą, tylko jak tu się ubrać?
Brakuje mi cieńszej kurtki, byłam w sklepach ,ale nic nie znalazłam, mam cienka,ale to za cienka,  mam bluzowata,ale tez jeszcze w niej chlodno i nie na taki wiatr,  a w zimowej, za gorąco, ło retyyyy. 
No nic, coś wymyślę.
....
A dziś moja ukochana córunia Młodsza ma 25 urodziny, i co, i mogłam tylko ją wirtualnie wyściskać i powiedzieć parę słów przez telefon, ech, życie!
Najważniejsze, żeby była zdrowa i  odważniejsza. Żeby wiedziała czego chce i dążyła do celu. To taki piękny wiek, pełen marzeń, wiary, że można działać,  pragnąć i mieć. Realizować plany, można próbować , potykać się, ale podnosić się, otrzepać i iść dalej.
Żeby później nie żałować. Żeby była szczęśliwa!










24 komentarze:

  1. Corci wszystkiego najpiekniejszego i zdrowia.
    Ubrac mozesz sie na cebulke, cienka kurtke i jakis cfeterek pod nia, zeby Cie do kosci nie wypizdzilo. U nas dzis rano byl przeblysk, wprawdzie nie slonca, ale przerwa w deszczu, ktory trwa nieprzerwanie od tygodnia albo jeszcze dluzej. No to sie naszykowalam z tej radosci i chcialam pojsc z Toyka na dluzszy spacer. Na szczescie zanim wyszlysmy z domu zaczelo tak lac i napieprzac gradem, ze szybko podalysmy tyly. Cale szczescie, ze nie zlapalo nas w drodze, bo mialabym gwarantowane zapalenie pluc, jako ze moja kurtka nie jest nieprzemakalna. I to by bylo na tyle ze spacerowaniem dzisiaj. Wrrr...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję! Ubrałam sukienke z rękawem 3/4 , chustke na szyje,ale to u mnie norma, w upały tylko nie noszę, na to zimową kurtkę i było ok, szłam w rozpietej i pod górke to było nieco za ciepło,ale jak wracałam było juz w sam raz,bo zrobiło się chłodniej.
      Szkoda,że u Was tak brzydko,akurat jak miałas czas na spacer.

      Usuń
  2. Pasiasta Pigmejka17 marca 2019 13:27

    Nie napiszę nic więcej, bo Twoje życzenia Dorcia, to życzenia każdej kochającej matki. Tego samego chcę dla swojej córci. Pozdrawiam!
    I sorry za prywatę - Stara Jędza się zakluczykowała i nie wiem czy dla ogólu, czy można dostać wejściówkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasiasta:)
      No faktycznie, jeszcze wczoraj zdaje sie,ze była nie zakluczykowana. Mam nadzieje,ze to chwilowe.

      Usuń
  3. To ja się muszę pochwalić, ze u mnie jasno i słonecznie i wyleguje się na lezaku ubrana tylko w bluzę dresowa. I lecace zurawie podziwiam. Pogody ducha i wiosennej pogody w naturze życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu też było w słoncu i w oslonietym miejscu z pewnoscia bardzo przyjemnie,bo slonce swiecilo non stop.
      Żurawii nie widziałam chyba jeszcze wcale, buu, tylko dzikie gesi.

      Usuń
  4. Serdeczne życzenia dla córci, 25 lat, kiedy to zleciało?
    Każda matka chce dla swojego dziecka jak najlepiej, ale tylko to możemy, bo życia z nich nie przeżyjemy.
    U nas piękne słoneczko, ślubny powiada, ze tak pięknie wygląda tylko przez szybę, ja z domu nie wychodzę, bo mnie chce kaszel udusić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wilmo, no zleciał, teraz się wydaje żedość prędko. Kaszel, o rety, to niech szybko minie!

      Usuń
  5. Dla córeczki życzenia zdrowia i wszystkiego dobrego.
    Piękny dzień dzisiaj, słońce i ciepło, na spacerze zdjęłam płaszcz bo mi za gorąco było, wiatr w sam raz, a ludzi nad Wisłą mrowie. Na spacerku byłam z córką i czułyśmy się jak na wakacjach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Ewo. Pieknie,ale ten wiatr, porywy,ze masz wrażenie ,ze włosy wyrwało z cebulkami,a czapka w takie slonce to nie bardzo.
      O, bardzo fajny spacer i to z córcią! Super.

      Usuń
  6. przez okno wyglądało jak lato, ale ten wicherek taki zdradliwy.
    poszłam na spacer dopiero wieczorem bo szwagry wpadły z wizytą, ugadłaś z ubiorem? bo mi było chłodnawo.
    Pomyślności dla córci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję!
      Zdradliwy, dlatego nie wygołacam się. Cienko pod spodem a na wierzch cieply ciuch,zeby nie przewiało. Ludzie porzządkowali na działkach, palili jakieś resztki,zapachniało pieczonymi ziemniakami:)

      Usuń
  7. Serdeczne życzenia dla Twojej córci przesyłam ♥
    No i Tobie zdrowia życzę, nie doczytałam co się stało ... oby jak najszybciej minęło.
    Pogoda dzisiaj bardzo wiosenna była, ale łatwo się przeziębić, bo za szybko się rozbieramy, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidko,dziękuję!
      Przeciazyłam i tak już nadwyręzoną dłon ,wiec muszę ja oszczedzać.Niestety to raczej juz będzie z tym kłopot, przewlekłe schorzenie.
      Ja isę nie rozbieram za szybko;))) Odwiedziłam ciotke i mam nadzieje,że jak choruje juz 2 tydzien i kaszle nadal,to juz nie zaraża.

      Usuń
  8. Dora, wszystkiego najlepszego dla córci.
    Ja dziś z Gustawem łaziłam dwa razy na długi spacer i na końcu pies nie miał ochoty łazić po schodach do domu, bo taki był zmęczony...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusiu. WOW,Gustawo się zmęczył? Niesamowite:)

      Usuń
  9. Najlepszego dla Corki!!!
    A z tymi kurtkami na okres przejsciowy to ja mam akurat odwrotnie, bo jakos mi sie ich uzbieralo w ilosci 4 sztuk i przyznaje, ze sa bardzo przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  10. dużo zdrowia i szczęścia dla Ani
    ja już śmigam w skórze , dobre wyjście , jak pada jak wia zawsze ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sylwio:)
      Skóry nie mam i nie lubię, nawet jak miałam,to nie uzywałam,bo w zapietej mi było niewygodnie i też na zimno bylo w niej za zimno a na cieplejsze dni za goraco:)

      Usuń
  11. Wszystkiego najpiękniejszego, dla mojej imienniczki ♥♥♥
    U mnie było ślicznie, ale wiało bardzo. Długo siedziałyśmy sobie z Bezą na słoneczku, na balkonie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bezowo, piękne dzięki. U nas było tak samo.Balkon mam upstrzony przez golebie, wiec,zeby wyjsc musze posprzatać,a nastepnego dnia znów bialo:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin córki niech się spełnią marzenia. Też pospacerowalam trochę ze slubnymś trochę z córką młodszą.

    OdpowiedzUsuń