niedziela, 12 stycznia 2020

Torfowiska

pod Zieleńcem . Dzisiaj nie było jasne gdzie się wybrać, przejechaliśmy sporo, bo była,myśl by przespacerować się tam, gdzie nas dawno nie było, no widoki cudne ale błoto, tak jak przewidywałam spore,trudno o zaparkowanie, jechaliśmy dalwj i dalej, aż wzięła mnie złość, bo mieliśmy wszak chodzić a nie robić wycieczkę objazdową. W końcu zatrzymaliśmy sie pod torfowiskiem i mimo, że targała mną niechęć i rezygnacja, wiec i bunt, poszliśmy 😀 i wiadomo, było przyjemnie, bo przecież tam jest ślicznie.Oczywiście w niektórych miejscach lód i ślisko, ale boczkiem, boczkiem i ostrożnie, dało się przejść by dalej spacerować.

28 komentarzy:

  1. Przypominam, że kliknięcie w,zdjecie powoduje jego powiekszenie i wtedy są ładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie trzy zdjęcia są piękne, ale i tak nie lubię zimy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mnie zachwycily ostatnie zdjecia, sa wrecz bosko cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pusto, cisza i bardzo pięknie. Chyba nie żałujesz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie trasy kladkowe, nad bagnami czy torfowiskami, a zamarzle wodospady zawsze rzucaja swoim pieknem na kolana.
    Ja weekend spedzilam ciezko pracujac, ale napisze o tym na blogu, wiec nie zdradze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wiem, wiem co robiłaś Panero.
      Dora, ładnie tam.

      Usuń
  6. Ależ tam jest pięknie. Każda pora roku jest zupełnie inna, każda ma swój niezaprzeczalny urok i czar. Bajeczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne miejsca,kładki ,itd, aż chciałoby się przejść przez taką kładkę.I to, że chciało się Wam chodzić i popatrzeć na przyrodę, też podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubimy się dotlenić i odprężyć w takich klimatach.

      Usuń
  8. Pięknie, ale tylko na zdjęciach. Może latem bym się skusiła, ale teraz za Chiny Ludowe NIE :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😀😀😀 tam jest prościutko, trzeba tylko dojechać i trochę tylko jest pod görkę.

      Usuń
  9. Bardzo podobne do mojej klqadkowej wycieczki w Portugalii. Uwielbiam takie trasy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem i ja w tym Nowym Roku. Żeby każdy obrót kalejdoskopu życia powodował radość i zadowolenie. Takie przesyłam Ci życzenie. Przy okazji Twojego spacerowania pospaceruję i ja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiku, niech Twoje zyczenia sie sprawdzaja nie tylko mnie, dziękuję.Spaceruj ze mną , zapraszam.

      Usuń
    2. Ach, i dopiero dzisiaj sprawdzilam gmaila, dziękuję, cudnie jest nad Dadajem.

      Usuń
  11. Ale cudnie, a te zastygłe w lodzie "wodospadziki" to już w ogóle ...uwielbiam takie widoki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urocze, to prawda, troche sie czuje jak japonski turysta, kiedy tak latam z telefonem i robie zdjecia😀

      Usuń
  12. O , tu gdzie jestem jest trasa w szuwarach , pójdę zrobić fotki i wstawię u siebie;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, super, zaraz,pojde sprawdzić czy byłaś😀

      Usuń
  13. Przepiękne zdjęcia, tam musi być cudnie...
    Żałuję, ze jam mam do dyspozycji tylko Łazienki lub las w Powsinie (które znam jak własną kieszeń), bo Ogród Botaniczny jest zimą nieczynny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyilmo, wybierz sie do sanatorium do Dusznik, wtedy masz rzut beretką do torfowisk! Czy to nie jest dobry pomysł?

    OdpowiedzUsuń
  15. Slicznie tam jest, miałaś wycieczkę na doładowanie energią. Jest Ci to potrzebne przy tej ilości pracy, jaką masz przy remoncie. Oboje macie :) Przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, tak, regeneracja i dotlenienie bardzo potrzebne.

      Usuń