piątek, 10 stycznia 2020

Plan

Rodzacy sie w bólach, pierwszy powazniejszy, póki co obejmuje strefę roboczą.
Szafki biale, co pomiedzy , plytki, panel jakis czy cuś, na podlodze panele winylowe, lub płytki podłużne, niby deski. Przynajmniej taki jest obecny pomysl,,jednak jak wiadomo, może ulec zmianie. To jest lewa,strona kuchni,,bez zaglebienia gdzie,stoi lodowka i wisi piec co. Po lewej stonie wielka niewiadoma, jakis stolik z krzeslami dwoma, w pobliżu okna, może stolik typu wyspa, z półką, szufladą w miejscu obecnej kuchenki. Po prostu wychodze z zalozenia, że i tak bedzie,ładniej ,inaxzej i lepiej niż było do tej pory, i to jest myśl pokrzepiająca. Do wyremontowania,jest jessze reszta,mieszkania, wiec też nie chcemy popłynąć w duże koszty, i też nie zaszargać się zdrowotnie, bo zwyczajnie siły już nie te. Wnoszenie czy znoszenie ciężarow na 3 kamieniczne piętro daje porządnie w kość. Jak na razie drugi pokoj dostaje nowe przyłącze elektryczne,
a kuchnia nadal w poczekalni. Kuchnia obecnie wyglada tak, balagan wszedobylski, procz wieczne pytania J. gdzie co jest sklania do trzymania wielu rzeczy na widoku.
ps cholera w komputerze tak samo jest jak w telefonie,w wersji roboczej nie widać zdjec tylko ich cyferkowy zapis, aaaaaaaaaa, coś trzeba zmienić? Jak?

29 komentarzy:

  1. Jasna cholera, zdjęcie nr.2 jest do góry nogami i nie da się usunąć tak jak wcześniej, co się napieprzyło w tym blogerze, że nie da się nic zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  2. Projekt bardzo dobry,proste szafki.Zlew dałabym bliżej kuchni albo dodatkowy potfiller coby nie latać z garem w drugi koniec kuchni.
    Też się przymierzam do remontu,chcę zrobić na dole dużą łazienkę i zmienić kuchnię.Staremu już cierpnie skóra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie z tym zlewem to jeszcze nie wiadmo, może narożny, byłoby bliżej kuchenki.
      Haha, Hanno, powodzenia w remoncie.

      Usuń
  3. Dobry pomysł. Mam na podłodze w kuchni płytki udające deski i nieźle wyglądają.
    Teraz modne jest na ścianie między półkami a blatem szkło, tylko ono niestety drogie, ale wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, jest kilka pomysłów na sciane miedzy szafkami, ale bardzo spodobał mi sie pomysł, żeby był taki,,drewniany" jak panele/ kafle, czy blat.

      Usuń
  4. Remonty to koszty, wiadomo ... ale potem będzie ładnie, czysto i nowocześnie. Kuchnia szczególnie :)
    Nie mam pojęcia, dlaczego blogger tak Ci te zdjęcia pokazuje. Może coś kliknęłaś i teraz szukaj wiatru w polu. Tez kiedyś tak miałam, ale coś innego mi zniknęło i zanim to wyprostowałam, to mi ciśnienie mocno skoczyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam, i nadal nie wiem co jest grane, skądcta zmiana, niczego nie przestawiałam, nagle samo sie tak zrobiło.

      Usuń
  5. Kuchnia Wasza niby wielka, ale malo ustawna przez to okno i kanciape. Wlasciwie nie da sie inaczej ustawic mebli jak tak jak teraz. Dobrze, ze macie miejsce do jedzenia, bo z kazda kanapka latac na pokoje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, nauczeni jestesmy jadać po za kuchnią przez tyle lat wspolnego mieszkania i nie wchodzenia sobie w drogę z rodzicami J.
      Ale tak, miejsce sie znajdzie i po remoncie, będzie można zjeść w kuchni nie tylko kanapkę😀
      Spiżarnia jest wysunięta,drzwi owszem wadzą, by cos tam ustawić, ale za to dobry schowek na wiele rzeczy, więc cos za coś.Chcemy przesunąć zlewozmywak , tak by drzwi otwieraly sie szerzej bo teraz tylko do pewnego miejsca, jak sie przesunie zlew, to powstanie tez wolne miejsce na np. fajną wysoki regał, płytszy niż reszta mebli.

      Usuń
  6. No i zżarło mi komcia. Fuj. Piękna, duża kuchnia, ale fakt - niezbyt ustawna. Ale i tak z lekka zazdroszczę. Ja mam kafelki na podłodze, wyglądające jak deski ze starej stodoły - uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poka poka! Wiesz najgorzej jak siecwiele koncepcji podoba, pojdzie sie do sklepow to tam tyle pięknych płytek i innych cudow na kiju, że trudno sie zdecydować. Z kolei plytki na sciane , ktore sie kiedys nam spodobały wiidzimy wszędzie, w filmach, w zdjęciach wnętrz, itp. Podobnie troche z frontami szafek,ale coż, jestem skłonna mimo wszystko mieć takie.😀

      Usuń
  7. Chyba biała kuchnia najlepiej wygląda,a na podłodze mam terakotę udającą drewno.Dobrze to wygląda i praktyczne bardzo:)
    Będzie pięknie u was,juz to widać:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, no widzisz ide w prostotę, chociaz podobają mi się różne wzory i płytki,gdyby trafiły się szczególnie fajne, i nie za majątek, to czemu nie, bo np.podobaja mi sie posadzki jak w kosciołach, w takie wzorki fajne😀Kiedys mialam zaisana,strone z takimi ciekawymi, ale, to wiesz, trzeba sprowadzić i kosztują ho,ho.

      Usuń
  8. Od razu sie domyslilam, ze to drugie zdjecie "weszlo" do gory nogami, bo na co komu szuflady pod sufitem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, są takie domy do góry nogami postawione i zwiedzają je turysci😀

      Usuń
  9. Jak znam życie i Ciebie, to dobierzesz coś fajnego i na podłogę i na ścianę i będziesz miała pięknie i ładnie urządzoną kuchnię.
    Nie wiem tylko co jest gorsze, sam remont, czy zaplanowanie i zakup mebli i sprzętu;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wilmo,i jedno i drugie to jazda bez trzymanki😀

      Usuń
  10. Widzę że masz rozeznanie i wiesz co chcesz mam na myśli urządzanie i remont, gorzej by było ze mną,nie chciało by mi się już coś zmieniać, robić, dwa lata minęły jak był remont i urządzanie, ale zajmowała się tym córka z zięciem, ale stress udzielał się każdemu, szczególnie mnie, musiałam gotować gdzie indziej i tak ze wszystkim z góry na dół chodzić.Myslę, że to będzie na długo służyć,bo pozmieniane wszystko.Pada , cały dzień dżdżysty, wyjść się nie chce, miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iro, troche sie dzis pokrecilismy, ale po sklepach typu stsaocie, antyki, pogoda byla fajna. Zimy juz w gorach nie widac, moze jutro na spacer sie wybierzemy.
      Miłej niedzieli dla Ciebie.
      Jak,juz,byloby,wiadono co jak za,ile i jak logistyczniecto rozpracowac, to juz byloby z gorki.

      Usuń
  11. Dora, jeśli Ci mogę radzić, to szafki górne niech będą do sufitu. Mniej sprzątania, a upycha się tam różne rzeczy potrzebne raz do roku w kuchni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba żartujesz, musiałabym drabiny używać, mogą być trochę wyzej, ale i tak z gornej polki mam problem wyjąć talerz.
      Na rzeczy uzywane raz do roku mam spiżarnię.własciwie to malo mam takich rzeczy chyba😀 Garnki, pokrywki ,sloiki, patelnie trzymam w spiżarni.

      Usuń
  12. Nic nie będę radzić, sama wymyślisz najlepiej. Ciekawa jestem efektu. Siły i wytrwałości, buziaki :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa, ale nie wiem, kiedy w koncu to nastapi.

      Usuń
  13. fakt typ szafek często spotykany nawet w wersji "amerykańskich" remontów;)))Ale modny,ładny i robi wrażenie nowoczesnej,dużej kuchni.Będzie bardzo ładnie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Matyldo, fajnie wymyslac, le do realizacji taka daleka droga:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja pamietam, ze juz te kuchnie kiedys ustawialam;) Na ile mozna przesunac zlewozmywak i kuchenke? Ja bym dala zlew na krotsza czesc L, o ile to mozliwe, nie w rog (podobno bardzo niewygodne sa te zlewy w rogu), ale jak najbardziej w prowo, zeby bylo po lewej stronie miejsce na rzeczy z lodowki, jak ktos pisa, gorne szafki tez tylko na jeden ciag, ten dluzszy, jesli nie potrzebujesz stolu, to faktycznie taki a la wyspa (ale przy scianie), dodatkowe miejsce na przechowywanie sie wtedy generuje, jesli nie chcesz zrywac plytek z podlogi, to mozna przealowac, ze sciany bym jednak skula, ja mam miedzy szafkami jasnoszare szklo, moge tylko polecic, fantastycznie sie wszystko zmywa, nie dominuje kuchni, pasuje do kazdego stylu (pomijam kolor oczywiscie)
    Jak zrobiszk, bedzie pieknie, tylko jeszcze raz powtorze, zadnych polsrodkow, bo bedziesz sie wkurzac, denerwowack, zalowac i kombinac pozniej;)
    Tessa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze ściany byłyby skute, gorzej z podłogą, ale też byłoby wskazane skucie.Zlewozmywak można przesunąć, o jedną komorę. Nad nim szafka z suszarką, więc już jedna do przechowywania odpada.
      Tak, juz kiedyś brałaś udział w doradzaniu, dziękuję, temat jak widzisz, nadal aktualny.

      Usuń
  16. przed remontem mieszkania mojej mamy szukalismy pomyslow na www.homebook.pl serdecznie polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Evo, owszem czasem zerknę i tam po inspirację.

      Usuń