piątek, 23 października 2020

Cóż,

 jak jest każdy widzi, czerwona strefa w całym kraju. Tak jak straszyli, tak uczynili, że jesienią będzie źle, a nawet gorzej. 

Ustswa za ustawą, co jedna to gorsza prowadzaca do zniewolenia ludzi.

Bajki z morałem od  mc.donalda mnie zmroziły, regularne pranie mózgu sie odbywa. W tym szaleństwie nie ma końca. 

No i jak tu się z czegokolwiek cieszyć, i robić swoje.  Martwię się, boję, o nas i nasze córki, co dalej i jak ...

....

No ale coś robić trzeba, załatwiamy urzędowe sprawy, bo to priorytet był. Wczoraj i dziś sprzątaliśmy groby naszych bliskich, i bliskich naszych znajomych, którzy sami nie mogą tego zrobić. 

Kupiłam w niemieckiej hurtowni wrzosy, posprzatalam dzis balkon, wiec jak kupię  nowe skrzynki , bo ziemie juz mam,  to je posadzę. 



Zauroczyly mnie szarosrebrne, są takie mechate i milusie w dotyku.

...

Po za tym co.

Bedziemy spisywać uwagi, czyli to co partacze spartaczyli, i złożymy pismo do zarządu, trochę tego się uzbiera, bo juz mi sąsiadka wspominała, że coś już tam gdzieś odpada, a u nas np.zniszczyli ozdoby na barierce,  nowym kolorem farby przejechali  po starej, jakby się dziecko bawiło, no co tu mówić, z daleka jako tako, z bliska byle jak.

Okien nie myłam, to nawet nie wiem jeszcze, czy czegoś przy framugach nie poniszczyli. 

...

J. Odnawia  stolarkę czyli stół i krzesła do kuchni . Zamowił gabkę tapicerską, żeby nie było twardo w dooopki, chociaż chciałam zwyczajnie kupić poduszki.

Reszta gratów czeka na pomysł i miejsce stałe. 

No i tak to. Jutro do lasu, może są grzyby?








35 komentarzy:

  1. Wrzosy ładne. Na zielony rynek nie chcę jechać, ale zobaczę, może w kwiaciarni mają wrzosy, to sobie też kupię.
    Pokazywałaś co przywieźliście? chyba nie, pokazuj juszszsz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplet do kuchni widziałaś, reszta juz porozstawiana, że nie widać.Taka nadstawka drewniana, jak ze starego kredensu,spora, dwa krzesła, te takie hre,hre, pałacowe i dwa krzesło fotele, są na strychu,docelowo mają byc tu w sypialni, po odnowie. Ale nie wiem kiedy to będzie, najchetnej oddalabym do tapicera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale teraz, coś przywieźliście tą przyczepką? Tamte widziałam.

      Usuń
    2. Piszę o tym co teraz wlaśnie. Poprzednim razem przywieżlismy tylko stół.

      Usuń
    3. Teraz przywiezlismy ten bialy komplet.

      Usuń
    4. Dziś Bezowy przytargał fajną półkę/szafkę?, mówił, że dał 3 zł hahaha. Pytam go, gdzie myśli powiesić ją?, a on mówi, że w łazience nad wanną. Myślałam, że zejdę ze śmiechu, bo po drabinie musiałabym do niej sięgać hahaha. Kazałam sobie powiesić nad kanapą, będzie miała Beza po czy skakać.

      Usuń
    5. Pokażę, jak zawiśnie i jeszcze przegródki sobie zrobię, bo teraz wygląda, jak jakaś paczka. Znając zapał Bezowego, to trochę to potrwa, zanim wywierci w ścianie.

      Usuń
  3. Te maechate wrzosy fajne. U nas nie widziałam. Kupiłabym. Jutro miał syn przyjechać z Niemiec na chwilę, bo będzie niedaleko, ale lipa. Gdyby nie to, że mieszkam w zasadzie na "zadupiu" i mam remont, który robię głównie sama i z pomocą 2 znajomych, to by mnie szlag trafił w tym cyrku covidowym. A tak, nikogo nie widuję, do sklepu raz na dwa tygodnie. Mogą mnie pocałować...
    Trzymajcie się zdrowo!
    Pokaż, co przywiozłaś teraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokazywałam już tu komplet białych krzeseł ze stołem. Krzesła,,pałacowe" pokazywałam również,fotele wyniesione na strych, to może zrobie zdjecia jutro.

      Usuń
    2. To widziałam. Myślałam, że jeszcze cos nowego. A ten kawałek kredensu?

      Usuń
    3. Stoi tyłem , wiec nic nie widać.

      Usuń
    4. Nie, nie mozemy sie zagracić, nic fajnego sie nie trafiło, a nie ma tez gdzie dawać ewentualne zapasy mebli😃😃

      Usuń
  4. Zostało nam jak w piosence "...róbmy swoje...", inaczej przyjdzie odkleić się od rzeczywistości.
    Też chcę widzieć co przywiozłaś teraz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wrzosy sobie przywiozłaś Doro, ciesz się nimi i zachwycaj, bo to jak radzimy sobie z dużymi problemami zależny od drobnych radości :) Drobne radości możemy sobie sprawić sami, wiec róbmy ich sobie jak najwięcej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dora, wrzosy cudne. Co do aktualności to tylko ...piiip, piiip, piiip i temu podobne słowa. Ale nie dajmy się. Odpocznij przy kawie w pięknej kuchni. Buziaki! anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dzięki, zaktualizowana ustawa o zastosowaniu przmusu bezpośredniego nie pomaga w w tym,, nie dajmy się".

      Usuń
    2. https://doba.pl/dsw/artykul/sejm-za-dodatkami-dla-medykow-i-prawem-do-odmowy-sprzedazy-osobom-bez-maseczek/32985/15

      Wklejam, zebym nie byla goloslowna

      Usuń
  7. Grzyby koniecznie trzeba jeszcze zaliczyć. Wypryskaj się i w chaszcze - ja lekceważąc zatoki też zamierzam, sosnowe powietrze zdrowe, co nie? Przytulam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, czysta inhalacja olejkiem sosnowym,leč😃 U nas sosen jak na lekarstwo, świerków najwiecej.
      Nie wiem czy zabralam preparaty przeciwkleszowe, szlag!

      Usuń
  8. To kupisz. Świerki też niezłe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, botelioza czy corona, no nie, co tam sie czlowiekowi trafi na tej ruletce, ale moze wczesniej chociaz grzybkow poje.

      Usuń
    2. oby nie był to ostatni posiłek Dorciu :*

      Usuń
  9. a teraz mi napisz co to są skrzynki koi czy tam Ci się ręka omskła ? wujek gogl nic nie pokazuje więc obstawiam chochlik dla Starej Jędzy :-)
    a Ty jeszcze w tym roku pojedziesz do Rajchu ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja,pierdzielę niexwiem, u Jedzy napisalam, to pojde sprawdzić,o,mamuniuuu.

    Wontpiem, ledwom przyjechała, jak wyjade to naxten przyklad mog nie wrócić... wiem że nic nie wiwm jest moim mottem życiowym niestety.

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. ja nie miałam na celu Ciebie strofować , po prostu jesteś światowa dama i pomyślałam że jakieś nowe doniczki zrobili , teraz wszystko zmieniają niekoniecznie ulepszają :D

      Usuń
    2. Obśmiałam się jak norka z mojej światowości.

      Usuń
  12. Dobrze że u siebie już,w domu najlepiej.Coraz więcej chorych i to blisko.Pochnurno dziś.Milego i zdrowego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem czy w domu najlepiej, teraz nigdzie nie jest dobrze. Chorych wokól nas nie ma, a jak są to na normalne choroby.
      Trzymajjcie sie Ty i Twoja rodzina zdrowi, miłego weekendu.

      Usuń