sobota, 24 października 2020

Pokazuję

 Takie cudo co to nie wiadomo co gdzie i jak , ma marmurowy biały blat.

Nadstawka , duża, bo te boki są malymi półeczkami, być może były to szufladki, a na środku zamykana pólka ktora ma zielona szybę w drzwiczkach.Niestety postawiona na inny mebel , wiec nic nie widać.

Fotele , wygodne, siedzisko na sprężynach, no ale tapicerka malo cudna, do wymiany i stolarka do odnowy.


No  a resztę znacie.

Krzesła i stół do kuchni

Stół w fazie odnowy


No i krzesła,, pałacowe"


No i to tyle, od czapy i niekoniecznie mi się to podoba, ale cóż, J.z zapędami na królewicza ma inny gust😃
...
Trochę znów wieje, ale dość pogodnie , chyba zaraz do lasu, albo wyjdę sama gdzieś, bo się rozpęknę.



30 komentarzy:

  1. Fajne graty. Pozmieniacie tapicerkę i będzie Ci sie też podobać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie, tez tsk uwazalam, wiec zdecydowalam o przywiezieniu.

      Usuń
  2. Cudo z pierwszego zdjęcia fajne, krzesła też mi się podobają, jak się odnowi będą jeszcze ładniejsze. Może to dziwne, ale mnie się podoba ta zielona podłoga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podloga drewniana na strychu, pomalowana wieki temu naxzielono, wiec juz sie starla na srodku.

      Usuń
  3. Ten zapęd J. na królewicza, jest obłędny.
    No wiesz, wasze mieszkanie, trochę pałacowe, bo wielgachne. W bloku tych mebli byś nie postawiła.
    Lubię oglądać i już.
    Trzymajcie się zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie od czapy, ale po renowacji pewnie będą to cudowne mebelki, zazdroszczę talentu do odnowy, gratuluję pomysłowości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Piranio, wiekszość ludzi przemalowuje antyki na vintage, dodajac im koloru, lekkosci, sa tscy co po prostu zmieniają kolor, a nam jakos jednak szkoda, zatem cudo pewnie zostsnie tskie jak jest, nie jest zbytnio zniszczone chyba.Natomiast kuchenny zestawik odswiezona biel a szczebelki na czarno, bo juz tej bieli za dużo, a czarny nam pasuje jako dodatek.

      Usuń
  5. Jestes pewna, ze Twoj J nie ma gdzies zaginionego brata? :)))) co prawda Wspanialy nie ma gustu krolewicza i na moje szczescie podobaja mu sie bardzo proste meble, ale na co nie spojrzy to by sie przydalo i da sie odnowic. Czekam kiedy przywlecze do domu zdechlego zwierzaka bo przeciez "cos mozna z tego zrobic tylko trzeba pomyslec":))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pierwszym zdjęciu bomba :) Ani bym tego nie miała gdzie wstawić, ale bomba i będzie mi się po nocach śniło, zazdrościła Ci będę po cichu :) Piękne jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zazdrość,może przyjdzie czas , ze wpadniesz do mnie w goscinę i sobie bedziesz przy konsolce na laptopiku zasuwać.

      Usuń
  7. Konsolka fajna,pod lustro do przedpokoju albo sypialni,albo jako bufecik.Fotele też udane.
    A ja od rana wiązankę robiłam,łapy mam poparzone od kleju;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano wlasnie, ale w przedpokoju nieco landarowate i kaloryfer trzeba byloby usunąć lub zmniejszyć😃Coś sie kiedyś pomyśli.Smiejemy się, że jak nie wiwmyco z danym meblem zrobić a fajny, to mowimy, że to do drugiego pokoju, ale jest jeszcze balkonowy, więc może tam tska konsolka i lustro...nooo, byloby pięknie, bo balkonowy to taki goscinny bedzie raczej, ale ja w nim sypiam, wiec moze stanie sie moim pokojem i bede kkrolewnw z drewna z konsolką .

      Usuń
    2. Jaką wiazankę i z czego?

      Usuń
    3. Na smętarz,do dziadków męża.Ze sztucznych kwiatów,chryzantemy,biały storczyk i uzupełniłam tym co się walało w pudłach,a to liście,a to jakieś kwiatki w fuksjowym kolorze,jakieś kulkowate ozdobniki.Zachciało mi się na plastrze brzozy,ale zbyt mały kawałek miałam i prawie go zasłoniły kwiaty.I taki sam komplet do wazonu.
      Tak że wyżyłam się dziś artystycznie.
      Pokoik wyrychtuj dla siebie,Dora,co tam będziesz gościów przyjmować,jeszcze się znarowią:)Zresztą goście teraz raczej rzadko bywają.

      Usuń
    4. Przemysliwalam o gosciach typu przyjezdne dziecię, ew.ktuś za pieniądz.Możnaby czasem podnając komuś, żeby budżet domowy zasilić.

      Usuń
    5. Gratuluję wyżycia, ja tylko powtykalam w gotową suchą zaplotkę galazkową gałazki trzmieliny, przeszlo mi robienie stroików , kieys bardziej cudowałam.

      Usuń
  8. Też uważam że bomba i bezsensownie zazdroszczę. Wygląda na to, że też miewam "zapędy na królewicza"🤣🤣🤣. Ja do lasu jutro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W lesie owszem bylismy , alw zdecydowanie za krótko, jutro poowtórka.

      Usuń
    2. Ty możesz na krolewnę lub ksiezniczkę, wybieraj😃

      Usuń
    3. Jak to szło? "Kobiety, mężczyźni i inne płcie.." te inne płcie to wg. "Szamana morskiego" chyba, to był ksiądz!!! 🤣🤣🤣. Stanowczo wybieram królową, i tobie też polecam,😀😀.

      Usuń
  9. Mebel z pierwszego zdjecia mnie zachwycil. Widzialam kiedys umywalke w lazience wprawiona wlasnie w taki stolik i pod spodem piekne gole blyszczace rury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myslalam o umywalce, sa takie nawet fajne umywalki z bokami przedluzonymi, oj są...Tak więc mozliwosci jest wiele.

      Usuń
  10. Ładne już są,a jeszcze po odnowie będą super.Podxiwian za gust.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne graty, nie narzekaj. Na pierwszym zdjęciu to prawdopodobnie była umywalnia/toaletka. Najbardziej podoba mi się stół i krzesła w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki stoliczek konsola, jest do tego marmurowy blat. W tych zamkaxh i palacach widujemy takie stojsce przy scisnie a na nich wazony z kwiatami i lustrem wiszacym nad.

      Usuń
  12. zapędy na królewicza - boskie :D
    mój zachowuje się jak królewicz a nawet król :D
    meble super , to z pierwszego zdjęcia najzajebistrze
    niezmienne zachwyca mnie stół w kuchni
    i po przeczytaniu komciów cofnęłam się by oblukać tą zieloną podłogę, no serio fajna jest !

    OdpowiedzUsuń
  13. No fajna, lubię ją, jak to strychy, sa fajne.
    Stól w kuchni zmieni siedzibę.Ciagle pewnie bedziemy przestawiać to i owo, poki wszystkie pomieszczenia nie przejdą liftingu.Trzeba skonczyć kiedys ten tzw.remkntowy , odnowić balkonowy, jak juz Mlodsza wyproeadzi sie z niego na dobre, troszke odsiwzyć przedpokij, lazienkę, a w sypialni wymienic stare fotele na...stare odnowione fotele, no i stół, zatem stół z kuchni bedzie chyba na razie stołem sypialnianym.

    OdpowiedzUsuń