niedziela, 18 października 2020

Kiedy

 już myslisz, że wszystko idzie ok, przyczepa załadowana i jedziesz na zakupy , słyszysz:

- Kiedy ja robiłem przeglad przyczepy, o ku...wa, czy ja zrobiłem przegląd, chyba, nie zrobiłem.. 

Tu następuje eskalacja słowna , zawracanie i jazda do domu, żeby sprawdzić. No tak,  w lipcu skończył sie tüv, ja pierdziuuuu, a już po 12 , warsztaty pozamykane, koniec pieśni, trzeba czekać do poniedziałku. 

Tym sposobem byliśmy dziś na flomarku i udało mi się kupić 2 brakujace ozdobne talerze, 


W drodze powrotnej zajechaliśmy do hurtowni , kupiłam wrzosy,  później pozamiatałam kolejną porcję liści , a po obiedzie wybrałam sie na spacer nad jezioro.
























Gumienko z przodu i boku




Te dwa okna, to już wydzielone ze stodoły , piętro nowego mieszkania.

....... 

33 lata temu braliśmy ślub cywilny, też była sobota, ale tradycyjnie zapomnieliśmy o tym fakcie, przecież to tak daaaawno było😃😉


22 komentarze:

  1. Gratulacje za tyle lat :) I widzisz, nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z okazji rocznicy!!! Ja nawet w trzech malzenstwach tyle nie uzbieralam:)
    Co do przygody wyjazdowej to jak widac nic nie dzieje sie bez przyczyny i tym sposobem masz brakujace talerze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego i gratulacje!
    Nic się nie dzieje bez przyczyny 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. A propos... Jeśli myślisz, że wszystko jest OK, to znaczy, że na pewno nie wiesz wszystkiego 😉😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, jakoś się udało coś jeszcze kupić ładnego i spacerek był. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego na dalsze wspólne lata, tak czasem się przeoczy,nam kiedyś się podobnie zdarzyło, jeździliśmy sobie bez przeglądu chyba ze trzy miesiące 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, Iro,dziękuję.
      No pewnie, że się zdarza,przeglad w Niemczech robi sie co 2 lata i mozna zapomnieć.

      Usuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy!
    Zazdroszczę talerzy. Mam tylko jeden. Ten z ostatniego zdjęcia. Buuu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę ci podarować jeden, bo kiedys przez pomylke kupilismy taki sam. Myslałam , że masz więcej, facet mial 4 sztuki, ale 2 z nich mam. wiec wzielam brakujace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o szkoda. Chętnie przytulę talerz, który masz podwójnie.

      Usuń
    2. perkaperkowska@gmail.com
      Poprosze o namiary i wyślę.

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy!
    W poprzednim małżeństwie wytrwałam aż 19 lat, a w tę niedzielę będziemy z obecnym mężem obchodzili 17 rocznicę. Tak więc gratuluję tak długich lat (bo to nie takie łatwe) i życzę dalszych w zdrowiu, szczęściu i pomyślności!
    Uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje wielkie z powodów:
    1. ROCZNICY, z życzeniami solidnymi co do zdrowia i pomyślności. Oraz szczęścia. Podkreślone i grubą czcionką.
    2. Posiadania korzystnej odmiany sklerozy w rodzinie, niby nerwy, a tu proszę, same zyski bo i nabytki całkiem całkiem, zdjątka przyjemne w tym to drugie parkowe takie, że tylko sztafażyk jakiś retro i proszę. Nieznany obraz impresjonisty się objawia. 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęścia, radości i zdrowia w tej wspólnej drodze przez wieeeleee lat :))))
    Najserdeczniejsze życzenia!
    A zdjęcia wyszły bajkowe, śliczne! anka

    OdpowiedzUsuń
  12. Chrystusowa rocznica - pięknie. Bardzo ładne widoki.

    OdpowiedzUsuń