niedziela, 24 kwietnia 2022

Fanty

 z graciarni.

Wyszukałam plafonowy klosz do lampy,  moze kiedyś trafi się jeszcze inny, ale i ten ujdzie, zawsze lepsze cos niż nic.


I taki hmm, kwietnik? Bardzo mi się spodobał, i fajnie, że nie trzeba go odnawiać, kolorem idealnie pasuje do mebli. 


Spaceru nie było, bo się rozpadało na dobre.  Wrociliśmy lekko zmarznieci i mokrzy, ale sprytnie  z rana ugotowałam barszcz. 
Porozmawialiśmy z Młodszą, i popołudnie minęło. Zrobiłam listę co mamy do niej zawieźć żeby znów czegoś nie zapomnieć 😀


25 komentarzy:

  1. Kibicuję w przygotowaniach do wyjazdu 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wyjazd na kilka dni, a
      przeżywamy😀!

      Usuń
  2. Sprytne😀😀😀 I barszcz i klosz i kwietnik😀

    OdpowiedzUsuń
  3. No super fanty! Masz Ty szczęście w tych graciarniach.
    Wyruszacie za parę dni? Powodzenia w przygotowaniach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba umieć wyszukać, to podstawa, moja córka w tym dobra.To szykujcie się powoli,miłego tygodnia dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kwietnik- etażerka, klosz też całkiem nieźle wpisujący się w klimaty mieszkania. Masz oko do takich super nabytków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a jak to cieszu,,kiedy uda sie cos fajnego trafić.

      Usuń
  6. Byłam wczoraj na pchlim targu i kupiłam sobie... kwiaty :) Narcyzy trąbkowe po 50 groszy sztuka. Teraz mi pachną, bo stoją blisko. Ale oglądając targowe różności pomyślałam, że jeśli nie chcecie koniecznie mieć żarówki na środku żyrandola, to można by dobrać i przykleić jakiś mosiężny element dekoracyjny albo nawet kilka takich elementów. To oczywiście tylko taki luźny pomysł, sama zastanawiam się, jak by to wyglądało. A kwietnik fajny, choć ja też niekoniecznie bym go potraktowała jak kwietnik. Pomyślałam, że mógłby mi służyć jako półeczka-stolik nocny. Dzienno-nocny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. J. ma palme na punkcie jasnosci oswietlenia, więc ozdoba nie wchodzila w grę. Mozna kupić zarowkę plafonową i tez vyloby ok, ale trafil sie ten klosz za grosze, wiec bedzie klosz.

      Usuń
    2. Kwietnik pewnie zostanie wykorzystany jako podręczny stolik, na razie stoi i cieszy oko.

      Usuń
  7. Kwietnik fajny :) koty by tam spały u mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie mają okazji, ale na pewno będą próbowały😀

      Usuń
  8. Fanty super. Miałam podobne kwietniki, chyba trzy, ale bez spodniej półki. Ten jest fajniejszy.
    Wesołej majówki 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę!
      Mam nadzieję, że bedzie udana bez wzgledu na pogodę, ale dobrze byloby,żeby nie padało.

      Usuń
  9. Tez mnie ten kwietnik zachwycil z tym, ze wykorzystalabym go raczej na ksiazki, albo zapasy wina:))) to z braku kotow :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach z tym winem, ciagle nie mam kiedy pić!😀 Jakos sie go wykorzysta, nie ma obaw.

      Usuń
  10. Zyrandol super ! i ten klosz dobraliscie jak ulal, cus pieknego. Podziwiam cie za talent do niezagracania, bo ja mam chopla na punkcie pieknych przedmiotow i nie moge sie oprzec antykom...A do antykow potrzebne duze przestrzenie :)) Tez polecialam na pchli targ w niedziele, zeby chociaz oczy nacieszyc, udalo mi sie wrocic tylko z paroma malenstwami, w tym dwie rzeczy nowki z metkami , skora i okulary, i jedna donica ogrodowa :)) A bylo tyle pieknej porcelany, ze ach...jedno co ja robie to to, ze ja antyki uzywam - na codzien. I nawet jak stluke to nie zaluje. Nie oszczedzam i nie chowam po szafach "na lepsze jutro|" , bo to lepsze jest wlasnie dzis :) tu teraz - i dzis warto patrzec na piekne przedmioty i z nich korzystac ...Ciekawa zreszta rzecz, ze tluka sie na ogol tylko te nowki z masowej produkcji, a te unikaty jakos trwaja i trwaja ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, jak bym chciała udać nie na sobotni targ i pogrzebać w starociach różnych... Niestety, jeszcze nie czas.
    Gratuluję udanych łupów. Wasz dom pięknieje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz Wy już pewnie gościcie u Młodszej, oby czas Wam zwolnił i nie biegł tak szybko, jak normalnie biegnie...
    Dobrej pogody życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieeee, jeszcze jestesmy w domu, czas predko mija,J ciagle przy żyrandolu , juz go zacząl składać, jutro ma juz niby skończyć.
      Dziękuję, oby tak bylo jak piszesz.

      Usuń