wtorek, 31 maja 2022

Następny

 tydzień za nami, pracowo dla mnie krótki, bo święto, po za tym bardzo wietrznie i deszczowo, więc czekam na lepsze warunki.

Między ulewami udało się w niedzielę pospacerować nad morzem , a w sobotę zaliczyć przegląd klamociarni. Tym razem kupiliśmy koszyki wiklinowe dla córki , a i dla nas  kilka drobiazgów.

 
Ramka, ptaszek , puszka , i te dwa koszyczki dla mnie, a koszyk niebieski z mniejszymi innymi wewnatrz, dla Młodszej.

...


Mój ulubiony ptaszek, ostrygojad 


Jak zwykle prom pasażerski do Norwegii,  tu akurat mija się z statkiem wycieczkowym.

No i gąska, bernikla kanadyjska.

...

Pees, dla Andiego

Mój rower


11 komentarzy:

  1. U was ulewy ,a tu sucho ,porosi co najwyżej i to cały deszcz.....,sucho kierunku licho.Pchnpijp te chmury Doro w moim kierunku, pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam poprawić i widzę,że się nie da, po sucho 2 wyrazy się wpieprzyĺy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pcham, wlasnie zagrzmialo i popadało , i tak ma byc do 17 , co chwilę deszcz. Że

      Usuń
  3. U nas od wczoraj pada, więc skutecznie te chmury nad Polskę przewiałaś, Doro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas na zmianę deszcz, burza i słońce. Koszyczki uwielbiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Tu tez tak bywa. Od jutra ma być juz ladniej i cieplej. Koszyczki lubię, ale w zasadzie nie uzywam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawniej używałam dużo, teraz mniej, kurzą się strasznie i kudełki Skitka włażą w każdą szczelinę.

      Usuń
  6. U nas dziś też pada, bardzo mnie to cieszy, bo niby ostatnio od czasu do czasu pokropiło, ale ziemia sucha niesamowicie.
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech pada , tam gdzie potrzeba! Tutaj już mogloby być cieplej i słoneczniej.

      Usuń
  7. No rower pełną gębą! :)

    OdpowiedzUsuń