czwartek, 8 września 2022

Przydałby się

 porządny deszcz, wczoraj popadało, ale to za mało. Ma padać i dzisiaj i jutro, oby. Zostałam w domu, wiec niech pada! 


Werbena patagońska sie panoszy w wielu miejscach, bardzo ją lubią motyle.





Winobluszcz ujarzmiony, suche liscie usuniete i od razu paprocie  wypusciły nowe listki.


Wtem wyrosło kilka budlej w różnych miejscach.  To samosiejki przywędrowały zza murku od sąsiada. To nie jest zbyt dobre miejsce na taki krzew, no ale poki co rośnie, przydałoby się przesadzić.

...

Nowe drobiazgi.


Ptaszków nie wypatrzyłam.


Trzeba znaleźć odpowiedni, lekki  klosz. 


14 komentarzy:

  1. Ooo! Jaki fajny zając! I lampa! Rzeczywiście, przydałby się lżejszy klosz.
    Bardzo lubię werbenę patagońską :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest brzydki i nowoczesny, gruby, przeciąża, wiec teraz mam czego szukać w rupieciarniach.😉

      Usuń
  2. Ostatnia filiżanka bardzo mi się podoba. Oraz werbena patagońska. Lubię fioletowe pomponiki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Noooo, mnie tez urzekł turkusik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne filiżanki, a roślinki umiesz pielęgnować, dlatego rosną. U mnie nadal susza,ma być deszcz dziś nocą, oby siecsorawdzila prognoza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tu leje od w poł do 12. Tu jest lzejsza ziemia, dlatego rosną. Gdyby byly podsypywane kompostem , czasem kurzakiem, bylyby piekniejsze i zdrowsze. Musze sie tym zająć.Poczytam czym i kiedy mozna pdsyoac hortensje i roze np.

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja dziś siedzę w domu, bo pada. Jesień się zrobiła nie wiadomo kiedy. Fajne starocie, gratuluję dobrego oka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki. Taka przyjemnostka i rozrywka te pchle targi i klamociarnie. Niestett najwieksza z klamociarni juz nie jest taka fajna jak kiedyś, podrozalo i nowego towaru mało.
    Tu na razie nie pada, mialam okazję sprzatnąć lipowe liscie i gruszki .

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna lampa.Rzeczywiście klosz nieteges, i kolor i kształt, od razu mi się skojarzył z geometrią,oblicz pole trapezu równobocznego albo objętość stożka ściętego..;)
    Widziałabym jakiś retro kremowy albo zielony ,mógłby być muszlowy jak podstawa lampy albo gładki.Może coś utrafisz.
    U nas pochmurnie,chwilami dżdży,ale ciepło.
    Hanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może coś trafię😃 mogłby być biały, dzwonkowaty.
      Po 16 tej przeszła burza, wyszlam po pomidory i szczypior, patrzę a tu czarne chmury i grzmi, wracalam juz w deszczu. Teraz też pada , alw już drobno.

      Usuń
    2. Tak, dzwonkowaty idealny.
      Napisałaś o pomidorach i skojarzyło mi się,że w rossmannie kupiłam obieraczkę do pomidorów,kiwi,bakłażanów, jabłek.
      Jest super, ząbkowana, ostra jak cholera (już sobie paluszek skaleczyłam), szwajcarska firma nie chińskie badziewie, ok.30 zł ale naprawdę warto. Wreszcie lubię obierać kiwi;)
      H.

      Usuń
    3. Zazwyczaj kiwi wyjadam łyżeczką.,Pomidorów nie obieram. Dbaj o paluszki jak ja niw lubię bardzo ostrych noży!

      Usuń
  9. Tu padało o roznych porach i różnym natężeniem od wtorku do piatku.

    OdpowiedzUsuń