poniedziałek, 27 listopada 2023

Zaczynamy

nowy tydzień,   nie wiem jeszcze czy beda dla mnie jakieś wyzwania, czy leniuchowanie.

 Porządki na tutejszym podwórku  zakończone,  ostatnia różyczka ścięta.

Zrobię jeszcze  jakieś świąteczne wianki i wiązanki. Mam gałązki tui łosie rogi, śliczne są,  a i  innych iglaków też sporo tutaj, więc nie ma kłopotu. 

Robię  też kilka szydełkowych gwiazdek na prezenty, korzystając z wolnych dni. 

W klamociarni wypatrzyłam ceramiczne muchomorki  do zawieszania, dwie porcelanowe żabki, oraz dwie porcelanowe miseczki deserowe. Śliczne, lubię taki wzór na porcelanie.



 Może w przyszły weekend pojedziemy na jarmark swiateczny i nad morze. Chciałabym, nie tak tego jarmarku, bo właściwie to nic ciekawego, ale spaceru nad morzem.




9 komentarzy:

  1. Wszystkie drobiażdżki bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, miałam nie kupować , ale jednak...

      Usuń
    2. Mówi Hana.
      Gdybyś nie chciała jednak tych żapków, to ja je przygarnę.

      Usuń
    3. Hre, hre, hre. Mogie Ci muchomorka podrzucić, ale kto wie, może jakie urodne żapki jeszcze wypatrzę!

      Usuń
    4. Nieeee... kce rzapki. Mam taką cukierniczkę, pasowałyby mi jako zespół. To ja, Hana.

      Usuń
  2. Cudenka, cudenka... ja mam etap kupowania za soba. Teraz sie rozgladam i czesto mysle, jak tu sie tego pozbyc poki zyje, zeby nie zostawic tych cudeniek w spadku Juniorowi:))) Ty masz corki wiec bedzie latwiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie to mamy mało, w porównaniu do innych znajomych i ich mieszkań, to zdecydowanie mało, a i jeszcze się pozbywamy jakis gratków, troche jeszcze jest do wyrzucenia i oddania😃

      Usuń
  3. Jeszcze nie myślę o świętach, ale widzę, że wokół zaczyna się szaleństwo, więc i mnie się trochę za chwilę udzieli 🙂 W końcu dla wnuczek coś muszę wymyślić, żeby miały co wspominać. Uściski 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jeszcze jakie i gdzie będą nasze święta, ale ozdobki miło mi się ikupuje , i robi a najlepiej to jeszcze kiedy zagryzam to lubeckimi marcepanami😃

      Usuń