niedziela, 26 listopada 2023

Wiejski

 spacer 







21 komentarzy:

  1. Jakie fajne krówki!
    Ostatnie zdjęcie nadaje się na obraz, a te oszronione liście dębu są jak koronki, prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... chyba raczej byczki tu widzę;)

      Usuń
    2. Byczki, mam nadzieję, że klikasz w zdjęcie by się powiększyło, wtedy zdjecie jest ładniejsze.

      Usuń
    3. Tak, jak kliknęłam, to od razu płeć rzuciła mi się w oczy :D:D:D

      Usuń
  2. Przez chwilę myślałam że to żubr No ale pomarańczowy..???:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ niesamowite zwierzęta, piękne <3 Chyba najsroższa zima im nie straszna, taką mają gęstą, długą sierść.
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne, a sierść mają imponującą, chciałoby się przytulić i pogłaskać.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Prawdziwie jak żubry, może to krzyżówka krowy i żubra? Rogi mają dłuższe od żubrów i bizonów, tak mi się zdaje. W dzeciństwie kochałam się w Winnetou i wcale mi do tej pory nie przeszło 😀 Piękne są, ogromne, pełne siły. Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest szkocka rasa wyżynna highland.

      Usuń
    2. Gdyby wszystkie co się kochały w Winnetou zebrać do kupy, miałby chłopina niezły harem. Ja też. Mój Ci on ( był ).

      Usuń
    3. 😃😃😃 Nie tak daleko od nas jest miejscowość, w której odbywa się festiwal Karol May.
      https://www.karl-may-spiele.de/news/saison-abschluss-2022/vorverkauf-2023

      Usuń
    4. Agniecha 🙂 Ja się w nim kocham do tej pory 😃 I nie w tym z filmu - choć Pierre Brice niezłym ciachem był - tylko w tym z książki. Jak go sobie wyobraziłam w wieku 4 lat (!!!) słuchając słuchowiska w radio w pozycji kucanej pod kuchennym stołem - tak mam do dziś 😃

      Usuń
    5. dora@ zaraz wejdę do Karola Maya 😃

      Usuń
    6. Co do książki, to czytalam mając 12, lub 13 lat, bylam chora na wiatrówkę i czytalam te tomisko wielkie😃

      Usuń
  5. Zastanawiałam się co za rasa i już wiem. Przyjemny spacer i klimaty jesienne .....chcę się popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkockie bydło górskie na polski. U nas w okolicy jeden rolnik ma stado blisko drogi, zawsze patrzę na nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak tu nie patrzeć, na takie piękności kudłate.
      No ale nie ma co ukrywać, że są hodowane na mięso, które jest bardzo cenione .

      Usuń