poniedziałek, 5 sierpnia 2024

No dobrze,

lipiec za nami, gorący, więc powolny,  głównie przesiedziany w schładzanym mieszkaniu. Lenistwo blogowe mnie dopadło , no ale o czym tu pisać.

Jednak  w końcówce co nieco się pokręciliśmy i zwiedziliśmy, więc uwieczniam.

Zostaliśmy zaproszeni do zwiedzenia jaskini niedźwiedziej w Kletnie, z czego chętnie skorzystaliśmy.









W Polanicy oglądnęliśmy pokaz klasyków










Natomiast w Nysie poszliśmy do muzeum:







































Bardzo fajne muzeum, polecam.

Co będzie w sierpniu, hmmm, a kto to wie.  Oglądamy IO. co nieco utrudnia jakieś wypady,  bywa że  wczesnym wieczorem J.roweruje, a ja sobie w ciszy siedzę  😃😃

No i tak to się kręci, dzień za dniem.

J.postanowił zrobić mi dwie półki na kwiaty, rety ,chciałam zwykłe proste, a najlepiej kupić jakieś w klamociarni, no ale trudno trafić na odpowiednie, więc  robi sam. Tyle, że już cuduje, żeby były oryginalne, ładne itp. Jeżuuu! 😃😃 


17 komentarzy:

  1. I dobrze że J kombinuje z półeczką, będzie fajnie, zobaczysz.Możliwe że będzie zaskoczka i półeczka będzie nie w stylu pałacowym a jaskiniowym lub samochodowym😄😟😟😟😄

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie nooo, śledzę postępy i nieco koryguję zapędy, nie tak to sobie wyobrażałam, no ale cóż, nie dalo się powstrzymać zapędów😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie sobie organizujecie czas. Jaskinia jest super. Ja latam koncerty, darmowe, bo mamy lato artystyczne. I na spotkanie autorskie, i wystawy. A kiedy jestem z córką, u mnie lub u niej, to chodzimy na dalekie spacery.
    Wciąż mi się wydaje, że już zaraz jesień, a przecież dopiero początek sierpnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie z tym artystycznym latem, u nas spro platnych imprez i niekoniecznie nas interesujacych. Były koncerty ,o ktorych dowiedzielismy sie po fakcie, a chetnie bysmy pojechali. Do jaskini trzeba sie umawiać, bo wejscia sa grupowe, jakos nigdy nie bylismy na tyle zorganizowani i pewnie dalej by tak było gdyby nie kolega😃 Nie spacerujemy, bo było za gorąco.

      Usuń
  4. W Jaskini Niedźwiedziej byłam tak ze...40 lat temu, chyba jakoś tak zaraz po udostępnieniu jej dla zwiedzających.
    Duża część tych muzealnych mebli i bibelotów to za ozdobna jak dla mnie. Najbardziej podoba mi się ten kufer z pnia drzewa, jest w nim takie prymitywne piękno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektoóre meble mogłabym przytulić, jak i wyroby gliniane, czy ceramiczne😃
      Kufer podróżny ciekawy, a jeszcze róne skrzynie były.

      Usuń
  5. Oj zazdroszcze leciutko zwiedzania, kiedys muzea to byla kara za grzechy, a teraz lakne tej historii i piekna i chetnie zwiedzam, jak jest okazja. Tu mamy az do przesytu, wiec milsze memu sercu polskie perelki😍 Ciekawam tych poleczek na kwiaty, ale to na balkon czy do domu beda? Kitty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do salonu i pałacowego😃

      Usuń
    2. Co to znaczy " palacowy"? Macie jakby dwa salony? Kitty

      Usuń
    3. To są dwa pokoje obok siebie, z wewnętrznym przejściem. Pałacowy zostal tak nazwany przeze mnie dla smiechu, bo J. Zawiesił w nim żyrandol kojarzacy się z palacowymi😃

      Usuń
    4. Czyli dwa salony jak nic 👍🤗

      Usuń
  6. Pozazdrościć tylko chęci męża, mógłby trochę innych obdarować. Półeczka się przyda. Pamiątek spacerowych mnóstwo..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O pólkę prosze już od dawna, odkad pokój ,, pałacowy " zrobiony. Teraz rosliny stoją na parapetach, na konsoli i szafie, a chcialam pólkę na ścianę, bo tam pada wiecej światła niż na szafę.

      Usuń
  7. Oj w te upały jakie były w sierpniu go bym chyba w takiej jaskini chciała zamieszkać 😸

    OdpowiedzUsuń
  8. Z duzym opoznieniem ale trafilam. Jaskinia super, przypomnialas mi tymi zdjeciami jaskinie Raj w okolicach moich rodzinnych Kielc.

    OdpowiedzUsuń