sobota, 31 sierpnia 2024

Przechwaliłam

 sierpień, że jest ok, w porownaniu do poprzedniego, no i bum, dosłownie, bo solidnie zemdlałam, J.  wezwał pogotowie. 

No, wirusisko dopadło,  jak się później  okazało nie tylko mnie, ale znaczną część biesiadników urodzinowych.   Powoli do przodu, im już lepiej, ja z  córką kol.W,  jesteśmy  jeszcze osłabione. 

Po wizycie pogotowia udałam sie do przychodni,  lekarka wypisała skierowania, więc zrobiłam kompleksowe badania, uaktualniłam medykamenta, oraz mam jeszcze do zrobienia usg j.brzusznej na poniedziałek. 

No i tak to. Żegnaj sierpniu! 

Na pocieszenie  najstarsza sansewiewria wypuściła dwa pędy kwiatowe! 








14 komentarzy:

  1. To się porobiło! Najważniejsze, że już lepiej się czujesz.
    Nie wiedziałam, że sanseweria kwitnie, masz rękę do kwiatów. Zdrowia Dorcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda roślina kwitnie, mniej lub bardziej widocznie, niektore kwiatostany są drobne, małe, niektore zakwitaja po wielu wielu latach lub wcale. Jest to zależne od gatunku , warunków, podłoża. Niektóre rosliny zakwitają ze stresu, Np.kiedy same same słabną, żyjąc w kiepskich warunkach, wypuszczaja kwiat , celem przedlużenia gatunku.
      Dzięki Aniu, cos juz dzis J ciągnie nosem, oby jego nie rozłozyło:(

      Usuń
    2. Wirus na biesiadzie😟! ZDROWIEJ ! J niech się nie da!

      Usuń
    3. Bywa i tak . Upał , więc wentylatory, klimatyzacjie, schladzanie, a potem katarki, zatoki i bóle glowy, lub inne atrakcje, Kazdy to inaczej przechodzi.

      Usuń
    4. Ja się klimą w aucie często zalatwiam, zawszw musze mieć cos do okrycia sie,bo jak zapomnę to łapie jakies bóle .

      Usuń
    5. Zawsze woziłam szale, bo pociągi są pod względem temperatur i wiań nieobliczalne. A i tak zatoki dawały popalić. Prawda że to nic miłego? Dobrze że już prawie dobrze.

      Usuń
  2. Zdrowia dla Was ,przy okazji zrobisz badania i to plus .U nas ciężko wyrwać skierowanie na badania, oszczędności. Sanseweria kwitła mi latem ,dużo kwiatów było,mam 2 roślinki, a woń szczególnie wieczorem .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda z tymi badaniami, bo trudno było mi się zebrać, żeby je zrobić.
      Ominie mnie zapach o wygląd rozwiniętych w pelni.

      Usuń
  3. To już zaraz wyjeżdżacie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo zdrowia! Kwitnienia sansewierii zazdroszczę. Mam ich kilka, ale jakieś takie biedne. Kiedyś kwitły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadbaj o roślinki, wymień podloże na odpowiednie ,nie podlewaj często i z pewnością odżyją.

      Usuń
  5. Oooo, zdrowiej Doro ... pogotowie to już grubsza akcja.
    Gratuluję kwitnącej sansy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, czuję się już prawie zdrowa, apetyt wraca.

      Usuń