wtorek, 26 lutego 2019


31 komentarzy:

  1. Dlaczego widzę sroczkę na górze i na dole?!

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja pierdzielę. Dlaczego? To kazdy tu wchodzący tak widzi,czy to tylko dla własciciela bloga? AAAAAAAA! Jakies te ustawienia tu po chinsku:) A raczej ich brak.

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, ten malenki łobrazek na dole tez widze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo Ty, masz już przynajmniej nowego bloga.
    Też raczej założę bloga na blokspocie, bo woordpress to dla mnie chińszczyzna.
    Stary blog skopiuję na dysk zewnętrzny, a nowy blog będzie od początku, z innym tytułem i innym Nickiem. Mogę wtedy pisać wszystko co myślę i mam nadzieję, ze mnie rodzina i znajomi tam nie namierzą;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Veanko, też prawda:) Stary juz wczoraj skopiowałam ,ale co to za przyjemność mieć w takiej formie.Zrzuce na pendriva, na razie mam w wersji zip.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzien dobry! Blogspot jest calkiem fajny:) wordpressa nie polecam... a blox... skonczyl sie juz jakis czas temu, a teraz po prostu oficjalnie. Mam nadzieje, ze bedzie Ci sie dobrze tu pisalo:) jak dla mnie - wizualnie jest fajnie:) Powodzenia!

    A co do sytuacji domowo-pracowej - rob to, co uwazasz za sluszne. Sprzedane/wynajete mieszkanie to 3 w 1 bo nie generuje dod. niepotrzebnych kosztow, uwalnia przeszlosc i porzadkuje ja oraz przyniesie dochod. Tez wg mnie wazniejsze zeby to zamknac, niz jechac od razu do pracy. Ale to z mojej perspektywy tak wyglada. Ty wiesz co jest dla Ciebie lepsze.

    Po malu wracam do pisania, chorowalam, stresowalam sie policja i mialam odwyk od netu;) wiosna nadchodzi! od paru dni codzien slonce, choc wciaz chlodno/mrozno nocami!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nupkowo, miałam już w Kurniku cie nawoływać.Dobrze,że wracasz. Zbieram sie do wyjscia,ale mnie to blogowanie dręczyło.Teraz mogę spokojnie wyjść:) Nie podoba mi sie tu,ale może przywyknę. Musze nauczyc sie dodawac tu zdjecia w takiej wielkości jaka mi odpowiada,bo na razie kiszka.
    Ale ogarnę.
    Co do tego co dla mnie dobre to ja wiem,tylko, żeby inni, a w tym i J. też zechcieli łaskawie przyjąć to do wiadomości i nie napierać i wymuszać.
    Zimno,zimno, teraz 11 w cieniu,ale powietrze takie bardziej rzeźkie.

    OdpowiedzUsuń
  8. I co,teraz bede dwa blogi obskakiwac? Bo piszemy i tam i tu!:)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he he, jeszcze nic nie napisalas, a publika juz zawziecie komentuje. :)))

      Usuń
  9. Aniu, bo wazne,ze jest grunt pod pisanie:))))

    Niestety problem mają anonimowi, chociaz zaznaczylam,ze bez weryfikaji obrazkowej,to tessa pisze,ze są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz sie jeszcze nauczyc klikac w ODPOWIEDZ pod komentarzem, zeby znalazla sie ona dokladnie pod komentarzem i zeby nie bylo balaganu.

      Usuń
  10. I jakos godzine wypadałoby ogarnąc,bo teraz jakas z kosmosu jest.

    OdpowiedzUsuń
  11. Udało się, ale z 10 razy musiałam w obrazki klikac;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj na blogspocie. Wcale nie jest tak źle, ja tu od początku piszę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilka notek tutaj i się przyzwyczaisz, tak jak ja kiedyś 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. Melduje sie na nowym-starym❤️🤗

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja dopłynąłem, melduję się!

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Zaloguj się Iro, bedzie Ci prościej.A czy musisz w jakies obrazki klikac czy coś,zeby tu skomentowac?

      Usuń
    2. https://support.google.com/mail/answer/56256?hl=pl iro kliknij tutaj i przeczytaj jak sie zalogować.

      Usuń