wtorek, 26 lutego 2019

No to jak tu z tymi zdjeciami




17 komentarzy:

  1. Fajnie byłoby, jakbyś linki przeniosła tu też. Wszystko powolutku, masz czas :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia wyszły bardzo ładnie, szczególnie to drugie ma dobry rozmiar, jaka to wielkość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 700x468 zmniejszyłam w komputerze, dodałam na bloga i zaznaczyłam oryginalny rozmiar.

      Usuń
  3. Zdjecia swietne, ciesze sie ze piszesz dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażyno, trzeba gdzieś zapisywać, bo z pamięcią to różnie bywa:)

      Usuń
  4. Pasiasta Pigmejka27 lutego 2019 10:32

    Melduję się :)
    I podziwiam Rysia pysia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helou Pasiasta:) Rysiulek jak najbardziej do podziwiania:)

      Usuń
  5. Fajnie tut, trafiłam, cieszę się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie,glaski dla gentelmena Ryszarda

    OdpowiedzUsuń
  7. Dora, macham do ciebie :)
    https://od-czasu-do-czasu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę!:) No to lecę do Cię.

      Usuń
    2. Pasiasta Pigmejka2 marca 2019 12:46

      Ja tysz ;)

      Usuń
    3. Pasiasta a Ty zarzucilas zupelnie blogowanie?

      Usuń