piątek, 1 marca 2019

Znalazłam

cenną poradę jak przenieść bloxa na blogspota. Niestety tylko same notatki , bez zdjęć, ale to już coś:) 
Próbowałam to zrobić, ale przy próbie przerzucenia  pojawił mi się error :(
Cytrynka demonstruje, że  to działa, wiec może komuś się przyda taka porada, a ja może rozkminię  dlaczego u mnie coś nie tak.
Oto link do Cytrynki
http://cytrynowy.blox.pl/html
.........
Po za tym  co tam?
 Marzec przywitał ochłodzeniem i deszczem, śpiąco i nijako. Powoli kończę czyszczenie ozdóbek, ale niestety na tej ścianie zawadza mi  meblościanka, jeden człon odsunęłam sama, bo mało maneli było  do wyciągnięcia, jak pusty to mozna w pojedynkę.  Inne opróżniłam częściowo i czekam na niezięcia. Przy okazji może jeszcze czegoś się pozbędę? Kolejny raz przeglądnę księgozbiór i inne manelki..   Myślałam, że dam radę bez odsuwania, ale jednak nie. Szczęściem akuratnie niezięć ma wolny weekend, to znajdą czas żeby przyjść.
...
Wczoraj zostałam poczęstowana truskawkami, (zamiast pączka , hahaha), no i  powiem Wam, że prócz zapachu miały też i smak. Wyglądały na hiszpańskie. Można się pokusić,chociaż 18 zł za kg, to  ho, ho, ho.

..
Kol.G się wyleciała z tekstem, że trzeba oblać  salon i ogólnie mieszkanie, bo to jakby  się od nowa mieszkało, zaczął się nowy rozdział i takie tam pierdy.  No i czy korzystam z salonu, ano  nie korzystam, bo raz, że na razie nie mam kiedy, to nawet tam nie odkręcam kaloryfera, a dwa, że jak już mam czas, wieczorem np. to tu mam tv ,komputer,  spanie ,wiec...:)  Kilka razy z J. posiedzieliśmy , żeby pogadać, przemyśleć  co i jak,  i jak Starsza przyszła.  Ogólnie jak już tam usiądę, to się nie mi  chce wstawać,  fajnie się czyta książki, wygodnie się siedzi,  a tu ciągle coś do robienia przecież.

Co do spotkania, to owszem, chcę zrobić babiniec, bo dawno się nie widziałyśmy, ale  skoro obie kolezusie przyjadą autami, to oblewanie  jedynie kawą i herbatą wchodzi w grę, no i zresztą dobrze .

No i tak to. Kawa dopita ,  koniec pisania.


 

33 komentarze:

  1. Trafiłam, chociaż z opóźnieniem. Będzie dobrze, zadomowisz się tutaj też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam wyjścia,jesli chce dalej blogowac;) Fajnie,ze dotarłaś. Bloxa zamykają koncem kwietnia,wiec jeszcze czas, ale na co czekać, skopiowalam wszystkei wpisy z 10 lat i koniec,bede maila na pamiatke na pendrivie. Chyba,ze przeniose też tutaj,jak się uda, tylko zdjęc sie nie da.

      Usuń
  2. Eee, co to za oblewanie kawa? To juz lepiej woda z kranu. Na oblewanie to sie przychodzi piechota albo przyjezdza komunikacja miejska. W ostatecznosci zalega sie pod stolem i przesypia do rana. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety jedna komunikacji nie ma, druga tez nie za bardzo,szczególnie w drodze powrotnej,a nocowac, cos Ty to juz nie te czasy, kazda woli spać u siebie. Po za tym ja niepijąca,no, moze lampeczke czegos i owszem, ale bardziej na smak,niz na cs wiecej, a tu jakby zaczęly to butelka wina za mało, bo jedna ma problem alkoholowy, a ja nie chcę żeby piła przynajmniej u mnie, trzecia bierze leki , niespecjalnie usmiecha mi się impreza alkoholowa.

      Usuń
  3. Fajnie, że masz nowe miejsce. Bardzo lubię zaglądać do Ciebie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krystynko bardzo mi miło:) Pozdrawiam również. Odzywaj się częściej:)

      Usuń
  4. No i proszę, witaj na blogspocie :) I jak pięknie linki poprzenosiłaś, dziękuję, bo ja zazwyczaj albo od Ciebie, albo od Zmorki wędruje. U mnie rewolucja pałacowa, bo Inżynierostwo się wybiera, więc sama chaty nie poznaję. Jak dobrze, że nie znikasz, jednak fejsbuk wszystkiego nie zapewnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję, bo przypomniałaś mi o linkach:)
      Juz sie pogubilam, miała przyjechać synowa z MW i Papryczkiem, a teraz jeszcze Inzynierostwo? No to pełna chata na okrągło!

      No fb nie mam zamiaru niczego osobistego pisać.

      Usuń
  5. Trochę Ci zazdroszczę, ze już jesteś urządzona;).
    Co prawda, nowy blog też już bym mogła założyć, ale zrobię to dopiero jak blox zniknie.
    Będę pisać całkiem od nowa i pod nowym Nickiem co by mnie już żadni znajomi i rodzina nie znaleźli. Bo do czego to podobne, bym ja pisząc, sama sobie musiała robić cenzurę, co napisać, żeby się np. ciotka, synowa, znajoma czy sąsiad nie obraził;))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, takie pisanie to nie przyjemność! Mnie się nie chce czekać,bo znów musiałabym tamte wpisy kopiować,wiec to nie ma sensu.

      Usuń
  6. Melduje się w nowym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie, na razie Inżynierostwo, wizyta planowana przed brexitem, bo Kalafiorkówna nie ma polskich dokumentów, a potem chujwicobędzie :) Od Pierworodnego planowane na święta, ale bez niego, co mnie wkurwia, aczkolwiek... W tle strajk obsługi Wizzaira w dniu wylotu Inżynierostwa... A miała być spokojna starość :D W linkach miałam osobisty interes :P Cudnie sobie z nimi poradziłaś, nawet ja tego nie ogarniam po latach na blogspocie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rety,rety!
      Jkaoś tam sobie radzę,ale czasem intuicyjnie:)

      Usuń
  8. Kobito Ty tylko robota i robota.
    Daj na luz,robota nie huj ,moze stac i tydzien,a Ty pomysl o sobie i odpocznij wreszcie😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo Dora, super sobie poradziłaś, a ja mogę tu komentować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, że mozesz Boguśko:)

      Usuń
  10. Juz pisalam, ale powtorze: podoba mi sie tu, u Ciebie:) szersza szpalta daje taka fajna przestrzen i tez tlo do zdjec. Gratuluje, ze sprawnie i szybko sie przenioslas.

    U nas tez ochlodzenie, mrozik w nocy ma przyjsc, jutro tez zimno, potem cieplej. Prognozy pokazuja do polowy miesiaca wahania pogody, ale juz czesciej bedzie powyzej zera. Moze w drugiej polowie mca nadejdzie cieplo, na dlugo?

    Popieram bezalkoholowe swietowanie. Niesamowite dla mnie jest to polskie pijanstwo! Gdzie sie nie obejrzec - sami pijacy i zwolennicy pijanstwa! A szczesliwi tacy, ze sie uwala, jak prosieta w deszcz! Obrzydliwosc. I tak samo chlaja mezczyzni, jak i kobiety. Zastanawiam sie czy jestesmy krajem prostakow? Czy alkoholikow? Ze panuje spoleczne przyzwolenie na uchlewanie sie? Ze to takie fajne, towarzyskie i w ogole zaje...:( O ile moge to jeszcze jakos pojac u nastolatkow, ze probuja i badaja jak to jest (choc moze nie robiliby tego gdyby nie ochlapusy-rodzice i dziadkowie?), to u doroslych ludzi budzi wylacznie moje zdumienie i obrzydzenie:/ bleh:/

    Ale zmieniajac temat na ciekawszy - jestes dzielna i konsekwentna w tym skrobaniu. Pamietam w ktoryms poprzednim wpisie jak pisalas, ze krzesel nie chce Ci sie skrobac, a sztukaterie - na metry - masz cierpliwosc:) Widocznie pociagaja Cie powazne prace restauratorskie, a nie tam drapanie/bejcowanie krzesel:P zycze Ci tylko odpoczynku w tych pieknie wyremontowanych wnetrzach, a nie ciaglej orki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś to pijaństwo wpisane w mentalność Polaków od zarania dziejów ,a przecież i Jezus zamienił wodę w wino;)
      Krzesła jeśli już trzeba byłoby przetrzeć papierem ściernym, dużo drobnicy,zagłębień, dużo wąskich frezów na przednich nogach, to też jest dużo pracy. Nie przepadam za papierem ściernym:)
      Jest czas na pracę i na odpoczynek,wyważam to, chcę po prostu mieć etap czyszczenia już z głowy.Zawsze to już krok dalej w remontowych pracach,których jeszcze sporo przed nami.

      Usuń
    2. Pijanstwo bylo glownie na wsiach i na dworach krolewskich. Zwyklych ludzi - mieszczan itd. nie bylo stac na picie. Chlopi pedzili bimber, a krolowie - wiadomo... I to od czasow zaborow byla polityka rozpijania ludzi. Sam alkohol jest neutralny, ale spozywany w przemyslowych ilosciach robi z ludzi bydleta:(

      Powodzenia w pracach i obronie przed zbyt szybkim wyjazdem;)

      Usuń
  11. Sorry ale kolor tła w komciach chujowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W komputerze uważam,że jest ok.W komórce blado,ale co ja na to poradzę. Nie ma idealnych szablonów, jeszcze poprzeglądam.

      Usuń
  12. takie cudo w twoich okolicach znaleziono,będzie okazja pewnie kiedyś do wycieczki :https://www.tvn24.pl/wroclaw,44/dolny-slask-renesansowe-malowidla-odkryte-w-palacu-struga,914216.html?fbclid=IwAR3OKK34_ic5d6lSRXv2Df3MhybXrEwF5og83WDtcRRa6FFKHOkasVljays

    dobrze że zajrzałam na bloga ,dziś mam wolne - sama sobie zrobiłam,do zajechania będzie w poniedziałek ale już miałam dość.Dobrze że niedziela ogólnie wolna,niehandlowa. Fajnie tu masz.Starych zdjęćszkoda,mam to samo.Plik cholera jużnie wiem gdzie jest na kompie a niczego nie potrafiłam umieścić.Szkoda niby tych 16 lat ale ....w sumie żyję od nowa;) Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.Niezbyt często zapuszczamy się w tamte rejony, długo trzeba jechać,droga do Wałbrzycha niewdzięczna i jeszcze przebić się przez miasto.

      Usuń
  13. Jestem, słabo widoczny druk u mnie, ale ok. Nie prosta sprawa dls mnie wpisać komentarz, az okulary zalozylam może pójdzie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukces przeszłam przez tego robota, nie wiem jak dalej będzie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Iro, zalogowałaś się,brawo. No przykro mi, czyli jesteś 2 osobą za zmianą szablonu. Ech.

      Usuń
  16. Doro: moze uda Ci sie wejsc w ustawienia szablonu i zmienic sam kolor tla? Okresla go zwykle kod: #AABBCC - tak zapisuje sie kolory w htmlu. I nie pamietam dobrze, ale na poczatku tego kodu moze byc hasz # - czyli taki znaczek; te kolory opisane sa cyframi i literami alfabetu - sa strony gdzie sprawdzasz jaki kod ma dany kolor i juz! Nie musialabys zmieniac calego szablonu, a jedynie tlo do komentarzy (np. na kolorowe czy inne). To na pierwszy raz wydaje sie trudne, ale wcale nie jest. Poszukaj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam te aabbccc, ale nie wiedzialam jak się za to zabrać, jednoczesnie jest mozliwosc juz w danym szablonie ustawić kolory tła, liter,itp.

      Usuń
  17. Dora, teraz jest czarny druk na białym tle, jest czysto i wyraźnie, podoba mi się.
    Nie wiesz jak Ci zazdroszczę, ze masz już swoje miejsce, mnie bardzo dołuje niemożność (jak na razie) zabezpieczenia blogów wraz ze zdjęciami.
    Hu..steczkowo blox z nami zagrał, ze nam tego nie zabezpieczył jak należy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Veanko,cóz,ja skorzystałam z tego co tam radzili,czyli skopiowałam w zip i mam na winRAR,ale wiadomo,ze to zadna przyjemnosc,jest bo jest,osobno zdjecia, ,a tekst ciurkiem:(
      Moglabym tu przeniesc wszystkie wpisy,ale chialabym je wrzucic w archiwum,a nie umeim tego zrobic,wiec trudno. Niech ten blog juz bedzie taki jaki jest,a tamten tylko do mojego uzytku.

      Usuń