sobota, 2 marca 2019

Oj,

można trochę się pobawić w kolorowanie,  no i co  czy tak  jest lepiej? W komórce inne kolory, moze nawet lepsze,  a w html to ja grzebać nie umiem.
Tak więc piszcie, możemy się tak trochę pobawić,  i wybierać,jak będzie korzystniej, póki mam cierpliwość:)))

....
Deszczowo, smętnie, tylko 4 st.
Starsza z niezięciem  wczoraj byli, obiad zjedli ,szafy przesunięte, zostało mi 13 elementów do wyczyszczenia,, koniec  bliski:))

Kotu się nudzi, bo chciałby na balkon, ale jak otwieram drzwi, to stwierdza, że nie warto było zawracać gitary:)

Miłej soboty bez względu na pogodę.

20 komentarzy:

  1. czarne litery na jasnym tle, do czytania widoczność dobra - to najważniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jakos tak ... tło rozmazane,te jakies tam drzewa,co i tak ich nie widać. Szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już jestem Po prostu:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hellouu,pozdrawiam i ja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam nie zauwazylam zeby ciulato z kolorami w komciach bylo.
    Teraz jest fajniej ,bo jasno tak i boczny pasek jest przejzysty.
    U mnie cala noc lalo🌧💦

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tez było ok,ale czego sie nie robi dla czytelnikow;)))))))

      Usuń
  6. Jak znam zycie, to bedziesz jeszcze dlugo eksperymentowac z wygladem bloga, zanim wybierzesz cos, na widok czego uakrzykniesz: TO JEST TO !!! Kazdy ma tak na poczatku, a niektorym tak juz zostaje i co chwile zmieniaja szate bloga albo co najmniej zdjecie tytulowe. :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy nedzie mi się chciało😀

    OdpowiedzUsuń
  8. no teraz jest spoko , fakt rano czytałam na komórce i tam było chujowo teraz sprawdzam i na prawdę inny kolor na fonie i inny tu , hmmm ,tak czy siak dziękuję cmok

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas dzisiaj słoneczna pogoda, ale zimnica straszna.
    Byłam do południa na targach scrapbookingowych, to do samochodu biegłam (utykając:)bo mi pod kurtkę zawiewało zimne powietrze;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu bylo jakies 6 st,teraz juz 4.Słonca nie było,rano mokro po deszczu a potem taki zwykły dzień. Nie wychodziłam z domu, dopiero wiecozrem na chwilkę.

      Usuń
  10. Wrzuć może do góry zdjęcie z bloxa, to może będzie Tobie raźniej? To z mostkiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, przyzwyczaję, to był szablon z bloxa. Mnie po prostu drażni trochę,że tekst jest na zdjęciu,wiec go nie widać.

      Usuń
  11. Teraz wreszcie będę mogła normalnie u Ciebie komentować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na komputerze wszystko dobrze widać i ładnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń