poniedziałek, 6 maja 2019

Typowy

przedwyjazdowy dzień. Pakowanie, lekki mętlik , żeby nie zgłupieć co sie spakowalo a czego nie , zamykam torbę i szlus.
Nie byłam tam od września, ale to zleciało i tyle wydarzyło.
Jak juz pisalam na blogu Ewy, ciagle jestem w niedoczasie i zadziwia mnie, że to już maj, matury, kwitnące bzy.
Teraz na wyjeździe zieleni wszelakiej, krzaczorów i kwiatów będę miała w nadmiarze, to oswoję pory roku
.
Bezowo i jak tam, mam dalej dodawać zdjęcie?:)

Dół kredensu oczyszczony i z naprawionym i nowym fornirem.




Za miesiąc dalszy ciąg prac renowacyjnych.
Dziękuję za uwagę.

18 komentarzy:

  1. Spokojnej podróży!
    Mamaklary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczatek nerwowy, pozniej ok,zdrzemnelam sie i pozniej glowa mnie napierniczala juz do konca.

      Usuń
  2. Spokojnego dojechania. Przeżycia. Zazdroszczę umiejętności renowacji i innych talentów :) I czekam na notki i na relacje. Wróć cała i zdrowa, Doro :^ I niech Ci się trafią piękne chwile tam, które zrekompensują wszystkie niedogodności :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. J.odnalazl w sobie nową pasję i odrestauruje jeszcze kiedys stol okragly z ,,naszego" pokoju,i komode, ktora zalali nam kiedys tesciowa ze szwagrem.
      Zaraz napisze nowa notke.

      Usuń
  3. A mieszkaniem i kfiatkami beda sie corki opiekowaly? To moze kiedy beda sie nudzily, skoncza renowacje kredensu? Mebel zapowiada sie interesujaco.
    Dobrej drogi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Corka Starsza i kol. R ,gdyby corka nie mogla.
      Corka sobie bedzie troche pomieszkiwac, maja przyjechsc jacys znajomi i beda nocowac albo u nas albo u nich a oni wtedy u nas.Mam nadzieje, ze chalupy nie rozniosa:)

      Usuń
  4. Niech Ci się uda pobyt i nie przysporzy kłopotów zdrowotnych. Zieleń niech będzie kojąca, a nie wymagająca wysiłku. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Ewo, musze myslec pozytywnie i wynajdywac male radosci.Jakos to bedzie.

      Usuń
  5. Szczęśliwej podróży, i niech Ci tam będzie dobrze, spokojnie i zdrowo.
    A jakby co, to przytul się do Rysiula, połóż się i powiedz, ze jesteś niedysponowana;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteście kochane bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego !Szczęśliwej podróży :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bylo srednio na jeża, bo mnie globus zlapal, a wczesniej koteczki sie stresowaly .

      Usuń
  8. Szczęśliwej podróży i duuużo głasków dla Ciebie i Rysiulka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, Rysiu po obslinianiu sie i zrobieniu kupy, umoscil sobie spanie i juz byl spokojny do kresu podrozy.

      Usuń
  9. Dora, obrazeczek jest mi zawsze potrzebny, na wszystkich blogach znajomych, bez obrazka otwiera mi się stary post. A co Ci zależy wrzucić bodaj kwiatuszek, czy listek dla Bezowej?
    Dora, szczęśliwej drogi, niezbyt męczącego pobytu. Przychodź na zbiórki, jak będziesz na siłach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne jest to co piszesz, ale bede wstawiac obrazki tak czy tak, nie ma sprawy.
      Bede przychodzic na zbiorki oczywiscie.

      Usuń
    2. No nie wiem, dlaczego tak mam, ale poprosić o zdjątko mogę, czyż nie?

      Usuń