czwartek, 30 maja 2019

Wolny

czwartek, no i leje, do kitu z takim wolnym dniem.



13 komentarzy:

  1. Do kitu, też miałam wolne od dyżuru, to się musiałam szwendać po deszczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu dzisiaj święto, więc wszystko pozamykane, bo gdyby nie to przynajmniej poszwędalibyśmy po sklepach.

      Usuń
  2. U mnie pochmurno, zimno i od czasu do czasu mzy, więc też konkretnie nie można robić, trzymaj się mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze będziemy tęsknić, bo zapowaiadane są upały, ze skrajności w skrajność.Juzxsie obawiam tych 30 st!

      Usuń
    2. Dora, a ja po raz pierwszy, mam w odwłoku upały. Nie będę musiała wychodzić z domu, a wieczorkiem skoczę na zakupy. U mnie dwa duże osiedlowe sklepy otwarte do 22.30.

      Usuń
  3. Kwiatki z poprzedniego wpisu takie ładne, tylko czemu tak szybko przekwitają? U mnie dziś nie pada, w związku z tym ruszyłam do boju, poprzycinałam trochę krzaki, bez przekwitnięty oberwałam i żal mi, że już:( Na następny znów rok trzeba czekać.
    Przerwałam, już mnie gnaty bolą więc wystarczy na dziś. A Tobie słonka życzę, to i mniej będzie bolało. Wilgoć nie służy stawom. Aha, vit.D lekarka każe brać cały rok, latem mniejszą dawkę ale stale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, ale się boję łykać, ale skoro namawiacie, to to przemyślę. Boli mnie od przeciążenia i zmęczenia bardziej, 8,9 godzin na nogach, wykonując takie prace jak Ty dzisiaj daje w kość.

      Usuń
  4. Jak wolny, to faktycznie do kitu :( Przytulam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nadrabialismy serialowo i filmowo.

      Usuń
  5. U nas wprawdzie bezslonecznie, ale cieplo, przyjemnie i sucho. Dzieci byly u nas w gosciach na dzien ojca, fajnie spedzilismy popoludnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to faktycznie, a ruch był w domu , że hej, juz to osbie wyobrażam:)
      Termometr pokazywał 18 na zewnatrz, tylko co z tego.

      Usuń
  6. no tak, czasem czlowiek ma pecha... pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maugoshko😀za to wysiedzianam i wyleżanam do rozpuku.

    OdpowiedzUsuń