wtorek, 28 maja 2019

Rozpusta

trwa. Siedzę w domu i zajadam pyszne truskawki.


Dziś dokuczają mi dłonie, zaraz je trochę wymasuję piłeczką. Może to też jakieś reumatyczne bóle dochodzą, przecież wczoraj i w niedzielę odpoczywałam.
....
Chciałam przerzucić zdjecia z telefonu na komputer, ale nie da rady, bo coś tam, coś tam, no i nadal części zdjęć nie mam w plikach do dodania na bloga, nie wiem jak tego dokonałam, sa w galerii, są bezposrednio, że moge wysyłać msg., a na bloga ni hu hu.
No to popatrzmy na cudne róże.








18 komentarzy:

  1. Nie chcę nic sugerować,ale ja przy menopauzie miałam bóle dłoni, takie bardziej stawowe, w ogóle to ta franca mnie mnie tak męczyła... miałam jej wszystkie najgorsze objawy.... . Po paru latach minęło :-)). Róże piękne a truskawek jeszcze w tym roku nie jadłam. Odpoczywaj ile się da! Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alu, całkiem możliwe, że menopauza robi zamieszanie, ogolnie odpukać przechodzę łagodnie, nie mam uderzeń gorąca , potów, ale może właśnie inne dolegliwości się pojawiają.
    Truskawki jeszcze w,Polsce kupiłam kilka razy, hiszpañskie czy greckie, były smaczne ale te po prostu miodzio, ale i cena wysoka 7 eu za kg.
    Odpoczywam do rozpuku, nawet na spacer nie chce mi się iść, bo wieje i zimnawo.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja wlasnie bylam u dentysty, posciagal mi szwy i zaraz mi lepiej, bo ciagnely.
    U nas pochmurno i duszno, cos tak przedburzowo jakby, ale cieplo i bezwietrznie (cisza przed burza?)

    Ja jakos tak sobie skonfigurowalam, ze zdjecia, ktore robie komorka, od razu pokazuja mi sie w lapku, a kiedy te telefoniczne chce dac na bloga, to po nacisnieciu tego obrazka, klikam na ZDJECIA Z TELEFONU i moge je brac bezposrednio, bez wczesniejszego przesylania z telefonu na lapka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pantero nie mam aplikacji i kopii zapasowej do zdjęć.
    Czasem zrzucam zdjecia na komputer, zeby nie miec tłoku w komorce,,bo nie tworze albumow itp. To zeby znalezc jakies zdjecie trwaloby wieki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogolnie dodaje bezposrednio klikajac na dodaj plik, a jakims trafem część zdjęć zostala w plikach a calosc w galerii telefonu.

      Usuń
  5. Fajnie, że już masz w paszczy wygodniej😀

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie truskawki po 11 zł za kilo, więc nie kupiłam na razie, swoich mało, na bóla i jeszcze zielone. Fotki super wychodzą, leniuchuj jak się daje, też dziś dużo nie narobilam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy takiej pogodzie Iro, to nie wiadomo co i jak bedzie dobrze dojrzewać.

      Usuń
  7. Może dłoni powinnaś wygrzać, albo potraktować jakimś smarowidłem przeciwreumatycznym?
    Bardzo piękne róże, a truskawki te ładniejsze u nas po 9.50 zł.
    Miałam iść na spacer po powrocie z dyżuru ale co chwilę straszy deszczem to zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smaruję jak nic nie robię.
      Ja dzis ogladnelam serial na netflixie, nie chcialo mi sie wychodzic.Jutro sie nachodze.

      Usuń
  8. U nas cieplo i burzowo. Przez wiekszosc dnia padalo, teraz sie przejasnia.

    Sliczne roze, kocham! Truskawki kiedys lubilam, ale od czasu poteznego zatrucia pryskanymi - milosc minela. Od ilus lat jadam ze 2-3x w sezonie. Wieksze zaufanie mam do mrozonych.

    Wit D3 bierzesz? W postaci plynnej? W sporej ilosci? Ja pierwszy raz tej zimy nie mialam prawie zadnych bolow stawow, kregoslupa itd. dzieki codziennej porcji wit D3. Lekarka mi nakazala i sie stosuje (biore wiecej, a niedawne badanie pokazalo, ze nadal mam niedobor!) Pomoglo. A juz myslalam, ze jestem skazana na bol i bedzie tylko coraz gorzej....
    Usciski jeszcze majowe :)
    Nupkowa

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie, teraz,nie biorę slonce to nie bardzo, jesli jestem caly dzien na zewnatrz. Skora,wrażliwa, musze traktować filtrami i tak.

    OdpowiedzUsuń
  10. Proponuje zbadaj poziom wit D3, choc w naszej szer.geogr. ponoc wszyscy mamy potezne niedobory i smialo mozemy brac ja caly rok. Mnie lekarka zalecila nadal brac, mimo zblizajacego sie lata. Takze wiosna/lato to za malo na niedobry slonca i wit D3 wieloletnie. Poniewaz dla mnie zadziallala jak cudowny eliksir i wreszcie zyje bez bolu - bardzo Ci polecam. Dodatkowo jest niezbedna w chorobach tarczycy.
    Nupkowa

    OdpowiedzUsuń
  11. Łykałam porządną caly czas, ale tu boję się, zeszłoroczne poparzone przedramiona mam przed oczami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja przez przypadek odkrylam ,ze bola mnie stawy a zwlaszcza dlonie i stopy po zjedzeniu macznych produktow.Od tej pory zero buleczek , chlebusia i innych makaronow ,ktore bardzo lubilam .Juz nie boje sie rano postawic stop na podlodze i sama moge sloiki odkrecic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Evo, mało mącznych jadam,pieczywo glownie zytnie,lub razowe,biale od wielkiego dzwonu.Makaron tyle co ostatnio do rosolu, no ale przygladne się.Dzięki.

      Usuń
  13. Ja w sprawie irysa - http://www.historiciris.org/photos/louvois-mu.html. Zerknij, może to tego ten. :-)

    OdpowiedzUsuń