niedziela, 14 lipca 2019

Dlaczego

niedziela tak szybko mija.
Do 9  udało się pospać. Robinek na drugie mógłby się nazywać Simon, wskakuje na mnie i drepta pomrukując, zaczepia, wstawaj, wstawaj, no co tam, śpisz, nie śpij, czemu nie wstajesz. Noo, chodź , pobaw się, mokre żarło chociaż daj, noooo , wstawaj!
W końcu wstałam:)
Ugotowałam rosół i pojechaliśmy na targowisko,
a tam wiadomo, jak to w jaskini zła, kusiło, kusiło i wykusiło, trafiłam na drugi talerz...

aaaa, bo wczoraj byliśmy w klamociarni i tam wynalazłam  pierwszy


drugi

Talerze do zawieszenia, ale wieszaczków brak, kiedys tam się dorobi i zawisną w kuchni.
Wykusiło  jeszcze na takie porcelanki, babeczka nas prosi, weźcie, tylko 2 eu  za ten komplet, bo mi sie nie chce znów go pakować i zabierać do domu. To i przytuliliśmy:)


I jeszcze upolowaliśmy małe talerzyczki  do zawieszenia i te 3 filizanki  z talerzykami.
Wydaliśmy 12 euro za całość, a tyle radochy.
Wracając, zajechaliśmy na plantację




 i  uzbieraliśmy truskawek


Odmiana Florence, pyszna. Wyczytałam, że to odmiana późno owocująca , od czerwca do końca lipca. Liencjonowana odmiana , angielska.
Nawet upiekłam  juz ciasto .
Tylko nad morze w końcu nie pojechaliśmy, bo jak wrociliśmy, to żadna siła nie wypędziłaby już J. z domu.
Chciałam na spacer, ale wymigal sie bólem nogi. Mogłam sama, ale w końcu też nie poszłam. Lenistwo aż wstyd!:)



33 komentarze:

  1. Sam fakt dokonania zakupu jest wystarczająco męczący, a jeszcze zbieranie truskawek i pieczenie ciasta, gdzie tu lenistwo, to zasłużony odpoczynek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czadziarskie te talerze z chwastami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trafię na kolejne?:)

      Usuń
    2. Fajnie by było. Nieskończona seria, bo chwastów jest nieskończenie wiele.;-)

      Usuń
    3. :))
      Nie mają sygnatury , to nawet nie wiewm jak szukać w necie, z pewnością jest ich więcej, niż 4 , skoro dwa inne ma Izydoru.

      Usuń
  3. Fajne te talerzyki z roślinkami :) A wyjazdy na flomarki są kuszące, oj bardzo :))))
    A nasz Franio ostatnio przestał nas bladym świtem budzić! Łazić to łazi, ale już nie skacze po nas i nie miaukoli, żeby wstać, bo on taki biedny i samotny kotecek jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kuszące i wciągające, szkoda, że u nas takich fajnych nie ma.

      Usuń
    2. Przecież jesteście dręczycielami zwierząt, to co będzie do Was przychodził. ;-)

      Usuń
    3. A właśnie Lidko, czy juz lepiej ,i koniec podawania lekow?

      Usuń
  4. Talerze super!
    Mamaklary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kaczunie i ptaszęcje na malutkich czyż nie urocze😀?

      Usuń
  5. A moze zyrandol potrzebujecie? Obrazy tez mam na zbyciu... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co Ty sie dobytku pozbywasz?

      Usuń
    2. Tak. Co ma lezec w piwnicy, kiedy mogloby posluzyc komus innemu.

      Usuń
    3. No, no , zrob zdjecia i pokaz na fb, jak nie jacto inne chętne sie znajdą może:)

      Usuń
  6. Dora, jakie lenistwo, niedziela jest wszak do odpoczywania;)))
    Lubię takie cacka z porcelany, czasem zaglądam u nas na giełdę staroci na Kole, ale tam są ceny z kosmosu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na naszych targach stsroci tez ceny z sufitu, najlepiej kupowac od zwyklych ludzi, co sie pozbyyc chcą, lub w roznych graciarniach.

      Usuń
  7. Ale zdobycze Zazdrosnam bardzo. Szczególnie w kontekście talerzy "roślinnych". A i truskawki pysznie wyglądają Zjadłabym..

    OdpowiedzUsuń
  8. Z samej tej serii mam ten z chimaphila umbellata, Ty zaś jak się domyślam diplotaxis muralis i veronica teuerium. Jest jeszcze veronica anagallisaAquatica.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, też upolowałaś ?
      Tak,to właśnie te roślinki, jak klikniesz w zdjęcie, to sie powiększa i widać nazwę.

      Usuń
    2. Jakieś 20 lat temu upolowałam. Nie chce mi się powiększyć.

      Usuń
    3. No popatrz,nie wiem dlaczego, mnie sie powiekszają!
      Fajnie, że mamy talerze z jednej rodziny:)

      Usuń
  9. Ładne talerze, trzeba mieć gust jak potem wykorzystać , dobrze, że odpoczelas,bo tydzień pracy będzie przed Tobą.Truskawki o tej porze dopiero smakują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iro, dzisiaj plewiłam 8 godzin, więc po odpoczynku juz nie ma śladu, wszystko mnie boli.

      Usuń
  10. Nie lenistwo, a wypoczynek;) Choc ja nie mam zadnego problemu, zeby przyznac, ze jestem leniwa:)
    Tessa

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie porcelanowe zdobycze. Tyle tylko, ze przez lata nakupilam tego tyle, ze teraz nie bardzo jest komu dac. Dzieci jakos nie ciagnie, moja synowa to i tak narzeka, ze jak jej przyjdzie objac w spadku starocie po matce to musi wielki dom kupic:)))
    No ale tam faktycznie jest tego od cholery i jeszcze wiecej.
    Po cichu licze na to, ze jak sie przeprowadzimy to dzieci kuzynek Wspanialego sie skusza.
    Narazie taka mam nadzieje... a jak bedzie czas pokaze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrob wyprzedaż garażową, zostaw tylkocto co najbardziej,lubicie i używacie. Star ja do tej pory nie zbieralam, teraz troche kompletuję a filiżanki to taka mała przyjemnostka, wybieram tylko takie jakie mi sie podobają:)

      Usuń
  12. Uwielbiam takie "skorupy", choćby potrzymać, pooglądać. W domu mam dużo i przyrzekłam sobie, że nic więcej nie kupię, chyba..., że trafię na niebieską różę. Trafiłam kilka razy...
    Masz rację, że najlepiej od normalnych ludzi kupować jak się trafi. Kiedyś na giełdzie ursynowskiej naszej kupiłam kremowy Bolesławiec - wtedy zbierałam - kupiłam kubki, talerzyki, różne półmiski. Radocha była, że hej :)Ktoś wyjeżdżał za granicę i wyprzedawał swoje rzeczy.
    Nie przesadzaj, Dora, z harówką, oszczędzaj trochę siły, muszą Ci na długo starczyć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, a bo to się da? Kiedy mam okazję, to odpoczywam, ale taki dzien jak w zoraj, ze tylko pielenie, daje mi mocno w kość, wiec dzis juz dzialalam na zwolnionych obrotach a i tak czuje sie mocno zmeczona.

    OdpowiedzUsuń
  14. oooo mojego komcia niet?
    lubię piękną porcelanę acz jak ma wisieć i mam to wycierać z kurzu...A!A!A!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, nie będę miała,aż takich zbiorów, po za tym będę używać, no i za szkłem nie obrośnie kurzem;)

      Usuń