środa, 4 marca 2020

Kilka zdjęć z aparatu fotograficznego,

pierwsze zmniejszone, reszta w pełnym formacie, bo niby bloger sam zmniejsza. Na pierwszym zdjęciu za wiaduktem kolejowym ciąg kamienic , miedzy nimi jest i ta w której mieszkam.
Faktycznie, sam zmniejszył,ale fajnie:) Na jednym ze zdjęć jest cudo na kiju,czyli klatka dla kibiców na stadionie, jeszcze nie trafilam na moment,kiedy są w niej ludzie,musi wygladać zjawiskowo. To tak dla Bezowej te zdjęcia,że niby ja bloków nie pokazuje, no bo co w blokowisku ciekawego;) następne zdjęcia będą znów z ulic ,gdzie są kamienice i ich smaczki:)

15 komentarzy:

  1. Lubię kamienice i smaczki. Pokazuj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zdjęcie z lat szkolnych, siedzę na poręczy, koło wiaduktu kolejowego w Kłodzku, pamiętam że ten wiadukt był blisko dworca kolejowego i że gdzieś w pobliżu była knajpa Róża Kłodzka. Kojarzysz może o czym piszę, czy moja pamięć pomieszała wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko się zgadza:) Obecnia trwa przebudowa dworca, a budynek po Klodzkiej róży przeszedl remont i już niestety nie wygląda jak dawniej, od lat miesci się w nim sklep meblowy.

      Usuń
  3. Fajny taki mały pociąg. W sam raz na trasy, na których nie ma wielkiej ilości pasażerów, ale połączenia potrzebne są.
    U nas na taki wydzielony teren dla krewkich kibiców mówi się "żyleta" :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to nie wiedziałam:)))
      Szynobusy krążą do Legnicy, Wrocławia,Kudowy, Miedzylesia.

      Usuń
  4. Piękna, słoneczna pogoda trafiła Ci się na spacer. Już taka prawdziwie wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka sloneczna chociaż mocno wietrzna i zimna była sobota.

      Usuń
  5. Ten górny balkon to pewnie Twój 😁😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Co Ty kcesz od Bezowej? Bezowa chciała zobaczyć Twoją kamienicę, a nie bloki. Bloków u mnie dostatek, a takich ładnych, starych, wysokich kamienic u mnie nie ma. Stara zabudowa u nas, jest 1-2 piętrowa. Teraz wiem, jak wygląda Twoja, boś mi pokazała. Nie zwalaj wszystkiego na biedną Bezową haha.
    Widzę, że u Ciebie lata takie samo pendolino, jak u mnie, tylko w innym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odszukałam, to Starajędza pisała o blokowiskach, ale dziękuję, że o mnie wspomniałaś ♥

      Usuń
    2. Ups, Bezowo.😘😘😘

      Usuń
  7. Nie, Anonimko, nie widać, moja kamienica bardziej w głębi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałam, że Twoja kamienica na pierwszym planie,a fotki super

    OdpowiedzUsuń