sobota, 7 marca 2020

Kurczy

mi się czas, bo już za chwilę polowa marca, już, już zanim się oglądnę, koniec marca, a to już będzie czas na przyjazd J., i rewolucję kuchenną, a następnie wyjazd. Nie da się o tym nie myśleć,każdy rozmowę ze mną zaczyna od pytań w tym temacie, więc mój organizm reaguje ogólnym nic niechceniem, siedzę w domu i chłonę spokój. Pogoda nie zachęca do wychodzenia, ale jak już wyjdę to idę, przed siebie, byle iść, rozruszać się, zauważyć, że wiosna coraz bardziej pojawia się w zielonych pąkach. No ale najpierw muszę wypędzić się z domu, co nie zawsze mi się udaje. Może jutro, tak, jutro to już na pewno, dzisiaj sprzątanie,gotowanie, i popaduje deszcz. To jeszcze kilka zdjęć z zeszłego tygodnia.

21 komentarzy:

  1. Dwa się powtórzyły, ale nie umiem ich usunąć:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie szkodzi, ładne to mogą być. Trzeba by wrócić do wersji roboczej, usunąć, dopiero potem na nowo wyświetlić.
    Ostatnie zdjęcia niepokojące, nurt bystry..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wersji roboczej widzę ciąg literek i trudno jest oddzielic jedno zdjecie od drugiego, bo to sie jakos samo robi, dlatego tez wpis wygląda jak wygląda, bez akapitów i wiekszych odstępów między tekstem i zdjęciami, czy samymi zdjęciami.Bardzo mnie to wkurza.

      Usuń
    2. Ptaszki siedzą poniżej wodospadu.

      Usuń
  3. interesujące te szczegóły.Klimat robią świetny.
    Widać że pogoda niezła była na spacerze.Ja miałam w planach wyjście ale sobota deszczowa i zakupy bo X-men znów w trasę.Niewesoło ale cóż robić.Udanego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, poprzednia sobota była sloneczna,ale zimna,ręce marzły,bo mroźny wiatr wiał.
      za to dzisiaj wydaje się byc przyjemnie, więc niedługo ruszę z domu.

      Usuń
  4. Galeria piękna tak jak poprzednia. Pięknie masz wokół siebie, aż się chce zobaczyć na własne oczy.
    Buziaki "kobietowe" dzisiaj :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.Bylas kiedyś w Kotlinie Kłodzkiej?

      Usuń
    2. W tamtej części Polski byłam tylko w Szklarskiej i okolicach. W Kudowie zakochał się Duży, kiedy pojechał pierwszy raz. Odkąd trafiłam do Szczawnicy to koniec świata i miejsce na ziemi tam znalazłam:) Ciekawe, czy w tym roku uda się pojechać na trochę. Z teściową co chwilę jest inna jazda, nie ma nic pewnego, jak dr Jekyll i Mr. Hyde.

      Usuń
    3. Aha, a przez 7 lat podstawówki mieszkałam w Opolu (to mówię w związku z Dolnym ŚLąskiem), pamiętam Głuchołazy przez które przejeśdżałam i się zachwyciłam widokiem czerwonych -chyba to buczyna - stoków.

      Usuń
    4. Aniu, oby się udało wyjechać!

      Usuń
  5. Urokliwa ta Twoja mała ojczyzna jest. I żałuję, że się tam już nie wybiorę, bo nie ma dla mnie opcji włażenia pod górkę. Zdycham :) I dlatego lubię Twoje zdjęcia i to, że pamiętasz o tym czerwonym winobluszczu co roku dla mnie :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, wsiadziesz w bimbe i przyjedziesz kiedyś ,,bedziesz na gorki patrzec bez lornetkie😀

      Usuń
  6. Sa bimby bimby,bimby brum, brum i bimby ciuf, ciuf🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
  7. To tyle Twojego co teraz,nie zappedzaj się w harówę bo jak zanosi się na wyjazd to wiadomo, że trzeba zasuwać, więc trochę tu wyluzuj.Poobcinalismy hortensje i róże w sobotę,a wczoraj miałam pograbic i resztę sprzątnąć i jakoś zimno mi było i za wiele nie zrobiłam...A fotki piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Iro,dlatego robie co musze, a po za tym korzystam ze spokoju,ciszy i wolności:)

      Usuń
  8. Takie mi pokazuj, takie...uwielbiam.
    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. If you're trying hard to lose weight then you absolutely need to start following this totally brand new tailor-made keto meal plan diet.

    To produce this keto diet service, licensed nutritionists, fitness couches, and chefs have joined together to develop keto meal plans that are productive, suitable, money-efficient, and fun.

    Since their first launch in 2019, hundreds of individuals have already completely transformed their body and health with the benefits a good keto meal plan diet can offer.

    Speaking of benefits; in this link, you'll discover 8 scientifically-tested ones given by the keto meal plan diet.

    OdpowiedzUsuń