czwartek, 18 czerwca 2020

Kłujące piękno






Zdjęcia róż  u szefów, to jeszcze nie wszystkie rodzaje, ale wszystkie są śliczne, jedne mocno pachną inne niemal wcale.
Zwiedziłabym prawdziwe rosarium.
...
Jednak okazało się, że zdjęcia dodały sie w oryginalnym rozmiarze zamiast średnim. Nie wiem dlaczego, już jest ok, żeby zobaczyć większe należy kliknąć w zdjęcie.
...
Malowanie u B.  wygladalo tak.Przyjeżdżamy,8 rano,  a tam zero przygotowania do malowania, normalnie wszystkie rzeczy leżą, stoją, są. Dodatkowo wszystko brudne tak, jakby nigdy tsm nikt nie sprzątał.  odchodząca tapeta, więc trzeba podklejać.  Chyba nie malowane sporo lat.
No wiemy, że to ludzie z ograniczeniem umysłowym, ale  bez przesady, żeby w takim syfie żyć, rety.
Domek z zewnątrz fajny, ale w srodku ciasnota, na dole mała  kuchnia , łazienka i pokoj dzienny, na gorze uzytkowe poddasze, oj tam to będzie ciężko, chyba na leżąco malować trzeba, bo jak inaczej.
Tak więc dzisiaj od 8 rano do 15 zrobiliśmy tylko pokoj! Mały pokoik, wyobrażacie sobie.

B.wrocil z pracy, akurat jak juz konczylismy, rzeczy ktore pozbierałam i wyniosłam do kuchni i na zewnatrz mieli sami uporzadkować i przygotować kuchnię, zobaczymy co jutro zastaniemy.
W kuchni na szczęście mało ścian do malowania, bo płytki i zabudowa. Może J.sam  pomaluje a ja dokończę formowanie krzaczków, chciałabym mieć to już z głowy, a w sobotę tylko pojadę posprzątać w firmie i zasłużony odpoczynek.



18 komentarzy:

  1. Piękne róże, też chętnie zwiedziłabym rosarium.
    Coś nie tak panem, chyba myślał, że potraficie zrobić wszystkol jak kilkuosobowa ekipa remontowa. Następny bez wyobraźni. Oby jutro było lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od 2 tygodniu była mowa o tym malowaniu i ciagle byla mowa, zeby przygotowali mieszkanie, gdyby to zrobili pracy poszlaby szybciej i juz byloby gotowe moze i dzisiaj, przynajmniej dół.No ale jak mowie, to sa osoby niepelnosprawne umyslowo w stopniu srednim, mozna mowić , przytakują a efekty żadne.

      Usuń
  2. Chyba dobry rok na róże, bo nawet u mnie ładnie zakwitły,a ja się z nimi nie pieszczę.
    Może i ja bym sobie sufit w łazience pomalowała.. hmmm??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu kazdego roku ladnie rosną, za to glicynie jakoś skromnie, niemal niezauważalnie zakwitly i przekwitly.

      Usuń
  3. Za Tobą i Ewą powtórzę, że chętnie zwiedziłabym rosarium. Co, do reszty nie wypowiem się...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedys bylismy w jędnym, przyzamkowym, ale wydalo mi sie skromne jak na tą nazwę.

      Usuń
  4. Jesli ogarnela Cie potrzeba rosarium, zapraszam, mamy takie w okolicy. Kiedys czesto jezdzilismy tam na festiwal roz, pisalam o tym. MOzna podczas takiego festiwalu kupic sobie roze w doniczce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że pozostało wiele gatunków róż pachnących :)I masz je do węchowej dyspozycji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twk, dużo rosy rugosy,i mocno krzewiastych o drobnych bialitkich kwiatsch zebranych w grona, mocno pachną.

      Usuń
  6. U mnie w tym roku też pięknie kwitną róże, nawet takie krzaczki, co już dawno spisałam na straty, ale nie usunęłam ich. I jak tu ich nie kochać, choć to miłość trudna i co roku krwią okupiona ( ta ogromna parkowa zawsze mnie poszarpie, w odwecie za przycinanie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, cierpi się i kocha, ile ja się kolców nawyciagam, ała.

      Usuń
  7. Miłość jest bolesna, powiedział zając, tuląc się do jeża :P

    OdpowiedzUsuń
  8. A są róże bezkolcowe, zawsze, ale to zawsze żałuję, że takich nie mam wyciągając kolce i ogarniając zadrapania. Potem mi przechodzi.
    Co do niedocieralności do osób z niepełnosprawnością umysłową to taką niesprawność ma większość ludzi gdy im się nie chce i jest cień szansy że ktoś ich wyręczy. Upośledzają się w momencie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Są, ale chyba należą do rzadkości. Lokator i jego dziewczyna są niepełnosprawni naprawdę, on upierdliwy gaduła na dodatek, ale na szczęscie kuchnia była z większosci maneli uprzątnięta, czyli coś tam zaskoczyło w glowie, jutro się okaże czy i pięterko sypialne uprzątnęli.

    OdpowiedzUsuń