czwartek, 12 listopada 2020

Część druga

 




Wnetrze dworca nowoczesne, ostał sie tylko zabytkowy filar.

Na zwnatrz ladna cegła, dużo budynków, to ostatni polski przystanek, dalej już Czechy. Kiedyś tętniacy życiem, dzisiaj cichutko i pusciutko, ale moze w tygodniu jest inaczej, bo na budynku miast napisu dworzec kolejowy miesci się napis osrodek pomocy spolecznej.





Mgła zakrywa widoki, ale i tak jest pięknie

Za drzewami gazownia

...

Koniec wycieczki.

Od poniedziałku zimniej, pochmurno i mało spacerów.


20 komentarzy:

  1. Trzeba było spaskudzić nowoczesnością wnętrze? Piękny las.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nigdy nie byłam tam przed tą zmianą, może bylo mocno znieszczone, nie wiem.

      Usuń
  2. Fotki ciekawe i ładne, napisałam co u mnie u Wilmy, przeczytaj, no nie chce mi się pisać, zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chce mi się powtarzać, miało być 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. No doczekalam sie! ale piekne nepomuki a ten Nepomucen Pielgrzym niezwykly, chyba nie ma takiego drugiego, w Twoimch okolicach Sw. Nepomucen byl bardzo ceniony, wiec bedziesz pewnie miala jeszcze wiele okazji by go fotografowac. Z Artenka mamy w planach kiedys na Dolny Slask i troche poszperac i poszukac takich monumentow. Tym bardziej, ze mam kolezanke, ktora spedzila wczesne dziecinstwo spedzila w poblizu i bardzo chce tam wrocic..wiec pojedziemy z nia jak tylko pandemia pojdzie sobie precz.
    LAdnie sobie mieszkasz...ja nie znam praktycznie tych terenow.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzireczyny jesli kiedys sie zdecydujecie macie u mnie nocleg.

      Usuń
    2. Ojej!! jak sie ciesze! jezeli potrzebujesz noclegu w Warszawie to tez sluze! pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo.
      Córcia ma w okolicach stolicznych miesza i zamierza tam już mieszkać na stałe, wiec bazę noclegową będe miała gdybym się wybrala kiedyś.

      Usuń
  5. czy na tym przedostatnim zdjęciu (z drogą w pole) to w dali widać masyw Śnieżnika?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli zdjęcie robione w kierunku północnego wschodu to on chyba. Jakby była godzina zrobienia zdjęcia to coś po świetle można by wykombinować z kieunkiem świata (chyba za dużo kryminałów czytam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadza się, a godzina, hm, koło 15 tej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale bym poszła na taką wycieczkę. Zeszło by mi dwa razy dłużej, niż Wam, ale bym poszła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My tylko troche chodzilismy, bo zimno bylo, na dworzec i cmentarz podjechalismy autem. Teraz juz znamy miasteczko i nastepnym razem mozemy pieszo. Takie wycieczki bardzo lubilam z Młodszą, nigdzie nam sie nie spieszyło,a z J. to różnie bywa.

      Usuń
  9. dora dzięki, skopiuję sobie bo lubię Śnieżnik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kopiuj, jak bedzie okazja to zrobię Ci ladniejsze.

      Usuń