poniedziałek, 22 marca 2021

Na

 pomyślny tydzień



14 komentarzy:

  1. Dorcia, dobrze określiłaś, ja też jestem cykaczem-pstrykaczem a nie fotografem :)
    Dobrego tygodnia, pierwszego wiosennego w tym roku bez względu na pogodę. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś zimno jak nie wiem co, bo mroźny wiatr, wyszlam na chwilę , bez czapki , o ja głupia.

      Usuń
  2. A ja ciemnota egipska patrze w to zdjecie jak sroka w kosc i dopiero po chwili zaskoczylam, ze chodzi o kominiarza na szczescie...och zapomina sie o takich rzeczach szybko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kominiarz maniuni, ale nawet maniunie szczęście się przyda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam.Klikasz w zdjecie i jest ciut bardziej widoczny.

      Usuń
  4. Ślepota że mnie, dopiero komentarze mi wyjaśniły w czym rzecz 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😀😀😀😀test na spostrzegawczość, ale poradzilaś sobie drogą dedukcji.

      Usuń
  5. Za mojej młodości kominiarze byli bardziej seksowni :) Cylindry nosili :) I takie seksigarniturki, z wieloma guzikami... Tylko dzieci potem się nieco przyciemnione rodziły :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😀😀😀 Czasami mają czapke, ale nie cylinder.

      Usuń
  6. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń