środa, 31 marca 2021

Tymczasem

lato.  Wczoraj 24 st. w słońcu, ale nie za gorąco, bo  to jednak wiosenne powietrze, a nie upalne jak w lecie. Dzis i jutro ma być podobnie. Warto odnotować, bo to chyba niezbyt częste temperatury o tej porze roku.

...

Wtem te świry zapowiedzieli, że potrzebne testy , żeby wjechać do PL. Usłyszałam wieczorem, o czym powiadomiłam niczego nieświadomego  J.  

Jak zwykle  przed wyjazdem prócz pracy,  ktoś coś dodatkowo od niego   niego  potrzebuje,  a tu jeszcze trzeba w odpowiednim momencie zrobić test.  Dziś zrobi, jutro wynik i w drogę. Taki jest plan.

...

Święta sręta coraz bliżej.

Od kol.R dostałam gadżety wielkanocne, mniejsze jajo robione na drutach, duże  styropianowe wykonane  metodą dekupage. 


Z  jednej strony  niezapominajka , z drugiej hiacynt.


 
Upiekę ciasteczka , mam fajne foremki , więc będą na rozdawajki, zadnych ozdóbek nie  wyprodukowałam.
...
Koniec pisania, tak  zarzadził Rysiu pysiu, zaczepia co chwilę łapką, pomiałkuje z pretensją,  żeby go głaskać.



11 komentarzy:

  1. I ma Rysiu racje, kot jest najwazniejszy.
    Zupelnie nie czuje tych swiat, odpoczne tylko troche, bo bedziemy tylko we dwoje. Dla dzieci i ich dzieci dalam juz paczke najmlodszej, to im doniesie. No i sa urodziny sredniej w sama wielkanoc, to tez kopertka poszla. Najgorsze, ze na swieta bedzie ochlodzenie, nie mogla zostac taka piekna pogoda kilka dni dluzej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tam wszystko jedno, co do swiat to nigdy ich nie czuję, religijna nie jestem, dla mnie mogloby ich nie być, ale J. lubi.Takie same dni jak inne dla nas, a jeść zawsze trzeba, menu wielkanocne nie jest u nas jakieś szczegolne.
      U nasxma sie ochlodizc i padać, więc pewnie bedziwmy siedzieć w domu,,zrobimy spotkanko na skypie z corkami i już. J.zmeczony bedzie sobie odpoczywał.

      Usuń
  2. Święta sręta, a dekoracje śliczne. Rysiulek cudulek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kto lubi to proszę bardzo,,niech swiętuje do wypęku😃

      Usuń
  3. Pewno że święta sręta, nic mła się nie chce po tym obcinaniu róż. Na ryjoniec pada, w święta sręta ochłodzone mła dopiero sobie zalegnie. Rysia drapać, nie ma obijania - co to jest żeby kot uwagę musiał zwracać. Łobowiązku najświętszego - usługiwania swojemu kotu - zaniedbywać nie wolno. Bo jak się zapomni to się będzie wymruczanym.

    OdpowiedzUsuń
  4. A właściwie to wymruczaną. ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby przymrozki tym nowym nasadzsniom nie zaszkodziły.

      Usuń
  5. Chyba pierwszy raz w życiu, nie czuję magii świąt. Pogoda dziś piękna była, jutro ma być jeszcze cieplej, to pójdę na cmentarz do rodziców. Nie będę nic piekła słodkiego, bo nie mam na nic smaku, zrobie jakąś sałatkę tyle.
    Rysiulek wie co robi. Moje dziewcze też zaczepia do głaskania i pieszczochania, nawet w tej chwili leży obok laptopa i źle mi pisać.

    OdpowiedzUsuń