poniedziałek, 17 maja 2021

Pod

 gruszą zrobiłam jako taki porzadek. Część  szafirków kwitnie, wiec zostawiłam, ale sporo wycięłam odsłaniając  hosty.  Jak przekwitną tulipany i szafirki znów wytnę. Nie czekam aż liście zżołkną i same uschną. Żonkile też wycięłam. Teraz mogą rozrastać się hosty, ruta, rozchodniki, dąbrówki,  i co tam jeszcze. Wysiały się maki, na kupie,  kilka rozsadziłam, może się przyjmą. 

Pojawiła się też róża,  widocznie się sama wysiała, ptaszek może przeniósł. Całkiem spora już jest.  No tu wszystko rośnie jak na drożdżach. 








 Kilka  włoskich orzechów też znalazłam, moze ptaki przyniosły, a  może  wiewiórka 😀

Tak więc kolejna robota odfajkowana. Teraz akurat  popadało, wiec fajnie, bo podlało wszystko.

Jutro pierwszy raz do szefów. W czwartek do Inge. 


6 komentarzy:

  1. Ładne te tulipany, jak im zrobisz wcześnie kęsim na liście to nie padną na zawsze?. U mnie lało, leje i lać będzie jeszcze😀. Calutki dzień, wieczór i w nocy się zapowiada, że też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, co roku kwitną, w tym przyjechslam wczesniej, wiec wiecej ich widzę, w zeszlym roku
      byl jeden bialy, a tu prosze i zolte i bordowe, cudne są. Z wczesnowiosennych to tylko szafirki jeszcze kwitną, resztacto juz byly tylko,liscie i zabieraly swiatlo i miejsce poźniejszym roslinom.szafirki mnozą sie na potęgę, też tnę jak leci i jak wyrwe czy przy pieleniu późniejszym jakies wychodzą , to przesadzam w inne miejsca😀

      Usuń
    2. Tu padało, był kawalek przecudnie wybarwionej tęczy, teraz polalo znow, tym razem mocniej. Z wieczornego spaceru nic nie bedzie, a chcialam zrobić małą rundkę.

      Usuń
  2. Wiosenne kolory cieszą oczy :) Ja też tęczę widziałam, niesamowitą, całą, pełną, nie kawałek. Mam nadzieję, że na dobrą wróżbę. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestcslonce jest deszcz to i jest tęcza😀
    Trafiła Cie się pełna,fajnie, taki widok dopiero cieszy oczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo rzadko zdarza się taką zobaczyć. Buźka!

      Usuń