środa, 22 czerwca 2022

Wtem

 nastało lato.  Nic sie nie dzieje, dzialam na automacie i za wiele nie myślę😀 

Tu na szczęście nie ma upałów, ale nie uprzedzajmy faktów, bo jeszcze mogą dać popalić.

Pracowo jestem na bieżąco, mogę sobie pozwolić na maly luz. Zresztą kiedy lało to siedziałam w domu,  ewntualnie miałabym co robić,  bo jest parę miejsc w stolarce do podmalowania, ale to  w jakiś dzień przy okazji zrobię.   Z kolei w  gorące dni mogę umyć karcherem bramy i kamienie.  doraźnie jakieś nowe zielsko wypielić czy trawę przyciąć, wiadomo. Tak więc front robót jest, specjalnych życzeń nie ma i oby nie było.  Wykorzystałam świetną pogodę pare dni temu i  w całym szefowskim domu pomyłam okna.  Wyprzedzając ewentualne polecenie szefowej😉

No i tak mijają dni, popołudnie szybko staje się wieczorem, bo często do domu wracamy ok 17, a jak robimy zakupy to i później.

Weekend przeleciał bezwycieczkowo, w sobotę tylko po truskawki pojechaliśmy. W niedzielę popadywało, w poniedziałek wiało, grzmiało i lało.  

W tę niedzielę też ma padać, jeśli jednak będzie ładnie, to może gdzieś się ruszymy.

Kwiatki  z tutejszego podwórka jak i z szefowskiego.














12 komentarzy:

  1. Aaaależ mak. To o nim wspominałaś? Cudo.
    Popatrz, już lato. Leci ten czas jak głupi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam cudo, duża kśpa ,dorodna, zachwycam się , ale nie widzę go zbyt często,bo wysiał się na tyłach posesji,,za budynkami.

      Usuń
    2. Mak cudo, duża kępa😃

      Usuń
  2. Piękne kwiaty! Ja też dziś sobie pomyślałam, że już lato, dzień już nie rośnie. Pantera pokazała na fb kwitnącą wierzbówkę, a mnie się ona kojarzy z późnym latem. Chociaż lipy jeszcze nie kwitną, więc super, lato jeszcze wczesne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nadal sie dziwię , zw serduszka jeszcze nie przekwitla, widocznie ma dobre warunki ,bo troche cienia ,no i upalow nie było.

      Usuń
  3. Cieszmy się latem ,bo czas szybko leci.Pike ziemniaki ,wróciłam padnięta. Uwilam już wianki ,lekki obiadek i tyle chyba chociaż w ko domu jest ciągle coś do zrobienia,żeby tylko chęci były, a z tym hrst gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Plewię ziemniaki .Dla wyjaśnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najmniej lubię lato, kiedy jest upalne, ale urody mu nie brakuje , kest kolorowo, pachnaco i smacznie, bo truskawki, maliny, porzeczki, uwielbiam agrest, ale tu go nie mam.

      Usuń
  5. Tak, mnie tez zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem warto wyprzedzić życzenia szefostwa ;) Niemcy w ogóle, specyficzni są ... nie mam z nimi teraz do czynienia, ale bywało ;)
    Piękne kwiatki :)) dzwonki z trzeciego zdjęcia miałam kiedyś na działce, ale się mi wyrodziły i już ich nie ma, niestety ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Po postu robie, co uwazam za potrzebne, a ogolnie or wole na spokojnie , niz nagle miec tyle do zrobienia, że trudno zdążyć.

    OdpowiedzUsuń