niedziela, 10 lipca 2022

A, skrobnę co nieco .


Dziś  był fajny flohmarkt, duży, sporo sprzedajacych , no i wrociliśmy z porcelankowymi slicznosciami, kupionymi za bezcen, a talerz dostaliśmy za darmo.

Byliśmy też  od razu na czereśniach i truskawkach. Tak więc niedziela udana! 

Morze odpuściliśmy, bo wichur,  a mnie rwa  barkowa dopadła, (ale już odpuszcza), natomiast J.narzeka na kulszową, ale mam nadzieję, że rozmasuje i będzie ok. Zatem na spacerki dluzsze i to  na wietrze, niezbyt sie nadajemy, trzeba odpuścić.

Dom, obiad, serial, lub film, no i planowanie tygodnia. No a za kilka dni  pakowanie i w drogę, do domku!



18 komentarzy:

  1. O, matulu! Faktycznie śliczności! A ja nie kupiłam nic, za późno się wybrałam :(
    U nas też pogoda mało spacerowa.
    Trzymajcie się i nie dawajcie rwom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no to szkoda, że nic nie znalazlaś dla siebie. Wiesz na co masz ochotę, czy raczej tak na żywioł , co się trafi? Ja mniej wiecej wiem czego szukam, ale bywa, że wpadnie w oko coś i sie kupuje😃

      Usuń
    2. Ja też mniej więcej wiem, ale ostatnio skusiły mnie te małe szkiełka, które pokazywałam na fb. Ja raczej szukam ceramiki.

      Usuń
  2. Piękności porcelanowe znalazłaś. Ten talerz z dziewczyna z pierwiosnkami ładny. I za darmo. Lubiłam niemieckie flohmarkty.
    U nas padało i wiało, teraz troszkę się uspokoiło, ale zimno cały dzień.
    Już wracacie?Jak ten czas umyka szybko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pomyslę, że wyjechalam w maju, to szmat czasu.

      Usuń
  3. Też mi się podoba duży talerz .U mnie też wietrznie ,jakoś mnie coś bierze, nogi zimne i pobolewa w uszach,ramionach,na dworze wietrznie, więc mi nie szkoda,że już leżę. Jak to szybko zleciało,jyz do domu...super.Milego ,zdrowego tygodnia,trzymajcie się zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Irenko, trzymaj się zdrowo, wygrzej, cos zaaplikuj na wzmocnienie.

      Usuń
  4. Piękna porcelana :)) bardzo mi się takie cudowności podobają, a nie mam miejsca na nie ...
    Czas szybko leci i dobrze, bo już wracacie do domu :) Zdrowia Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidko, dzięki, kurujem się😃
      Nie masz półeczki, paraperu, szafki, stołu, albo w laziwnce, wszak porcelanke sliczna można upchnąć, znaczy się wyeksponować wszedzie! Przemyśl to i jak pragniesz , poszukaj w jakis klamociarniach.

      Usuń
    2. No tak, masz rację z tą ekspozycją :) nie mam takich zdolności dekoratorskich, jak Ty i takiego pomyślunku :) A teraz, metodycznie ogarniam dom i usuwam wieloletni bajzel i nagromadzone niewiadomociipoco... Nawet mi to nieźle idzie, w końcu. I wtedy znajdę miejsce, żeby takie cudeńka sobie gdzieś tam poustawiać :)

      Usuń
    3. O, i to jest prawidlowe podejscie do tematu!

      Usuń
  5. A mnie się najbardziej podoba komplet z czerwonym brzeżkiem.
    Mnie się nie chciało w sobotę zasuwać na targ.
    Jak to dobrze, że do powrotu już blisko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agniecho, wypatrzyłam jako pierwszy, ale patrzę Misnia, to nawet nie ma co pytać o cenę, ale J. zapytał i kupił za ...4 euro.

      Usuń
  6. Rzeczywiście, rewelacyjne łupy. Ogólnie to mi się wydaje że pożyteczne Wasze wyjazdy. Wszechstronnie. A tym razem też macie miniogródek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten sam. Mamy salatr,rzodkiewki,zielona pietruche,lubczyk, szczypor, wysialam koperek, krzaczki truskawek i jedną poziomke, maliny. No i J nie wytrzymal i kupil pomidory, wiec i krzaczki pomidorow, oczywiscie jedziemy i ma do ogrodka zagladac sasiad, ale za bardzo bym nie liczyla na jego pomoc, no ale zobaczymy..

      Usuń
  7. Ładne, ale jak Lidia nie mam miejsca, a i u mnie są tłukowicze więc nie ryzykuję XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocurku, nie dziwię się, u Ciebie spora menazeria!

    OdpowiedzUsuń