poniedziałek, 15 sierpnia 2022

Weekend

 nareszcie w plenerze.

Lądek Zdrój, nieco sentymentalnie


Ta  para zrobiła mi dzień










Wielokrotnie przechodziłam przez ten most , bo niedaleko mieszkało wujostwo. 
Kolejny Nepomucen do kolekcji.









Oczywiscie zdroje, czyli  Zdroj Wojciech, słynny basen i pijalnia 😀



Tu ladne wejscie  do jakiejś do Villi 


Arboretum nieczynne w poniedzialki,zatem spacer obok, lasy, drozki, szlak na Trojak i Karpień.


Straszylo deszczem i burzą, ale tylko trochę pokropiło.

....

Tu okolice Wilczej,  Srebrna Góra w odali










Widać Twierdzę Srebrnogórską






Duszno, wysoka wilgotność, źle się chodzi, no ale cza być twardym a nie miętkim , powolutku,  podziwiajac widoczki  wychodzilismy  codziennie  te 10 tys.kroków.


18 komentarzy:

  1. Nie byłam, ale widzę, że pięknie tam jest. Wiesz, mnie zawsze wzruszały takie pary starszych ludzi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie urzekl ich stroj, pani w żółciach i błekitną parasolką od słonca , jak z filmowego kadru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod kolor kwiatków w bukieciku, pewnie do święcenia, bo widać w dłoni wiechę nawłoci :)

      Usuń
    2. Raczej po, bo to juz pozno bylo, kosciol zamkniety, tylko przez kraty mozna bylo apojrzeć.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Toś mnie wywołała tym Lądkiem do odpowiedzi :) Musimy się wybrać pozwiedzać.

      Usuń
    5. Wiesz, ja lubię Lądek,mam osobiste mile wspomnienia, no a dookoła ładne górki, w bylym dworcu kolejowym jest cafejka.
      Arboretum w poniedzialki nieczynne.Gdybyscie sie wybierali tam, to parkowac mozna pod stawami, za free, a nie wczesniej na parkingu, bo tam facio wola 10 zl bez względu na to na jak dlugo parkujesz.

      Usuń
  3. Fajny ten Lon... znaczy, Lądek :D
    A co do pary na pierwszym zdjęciu - marzyłam, że dożyjemy z Jackiem takiej starości. Nie zostało mi dane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazda para tak sobie marzy, a los ma swoje plany wobec nas .

      Usuń
  4. He, myślałam,że to królowa brytyjska z księciem małżonkiem, podobny styl i pasuje ten Londek;)
    Ładne uzdrowisko i widoki.
    Jednak sąsiadka niedawno wróciła z tamtejszego sanatorium i zrzędziła,że wygwizdów,podłe żarcie i takie tam, ale zabiegi na kolana jej pomogły.
    Hanna

    OdpowiedzUsuń
  5. Para szczególnie ubrana ,wyróżnia sie z tłumu. Spacer uwieńczony fotkami,piękne miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat byli jedyni na ulicy, wygladali zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Para tych starszych panstwa - po
    prostu cudna 👌👌👌Tu tez bylaby kuriozum :))

    OdpowiedzUsuń