środa, 26 października 2022

Tak

 prędko mijają dni! Jeszcze jestem nieco wybita z rytmu, trochę się miotam, nie pomaga też szybki zmrok, po 17 tej wysiadają mi bateryjki i chciałabym tylko świętego spokoju.

J. natomiast  działa zadaniowo, najpierw  poskładał zegar  i już go postawiliśmy do pałacowego. 

Teraz szlifuje elementy regału, maluje bejcą, poźniej przeleci warstwą lakieru i kolejna rzecz będzie gotowa do postawienia na zaplanowane miejsce.

 Konfesjonał zostaje na koniec. 

Dziś odbyliśmy naradę, gdzie ma stanąć  regał i konfesjonał, co z sofą, fotelem, a konsola, a półki na kwiaty? No i coś tam ustaliliśmy,  powinno być ok.  W końcu to nie stała zabudowa zawsze można graty poprzestawiać, jak się okaże, że jest niewygodnie.

Wieczorami ogladamy polską czarną komedię/ serial,,Minuta ciszy" , niezły.

15 komentarzy:

  1. Pinkie wszystko wyglada...a ja wczoraj ubawiłam się serialem na Netflixie " Gang Zielonej Rękawiczki" , machnęłam go w jeden wieczór bo krótkie odcinki . Fajny na ponure jesienne wieczory , a sceneria dla miłośników starych przedwojennych wnętrz - po prostu bajka :)) Co za willa , ach i och Kitty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po 3 odc.stwierdzilismy, że nie ogladamy,cos nie moglismy zalapać humoru i w ogole, dla nas nudny.

      Usuń
    2. Rozumim:) Dlatego ogladalam sama, bez chlopa, bo humor byl, ale specyficznie sarkastyczny i babski , a poza tym chodzilo mi o te wnetrza...Wasze wnetrza tez moge ogladac w kolko. 😍Gdyby mi sie nie zachcialo wyjezdzac zagranice , to dzis mieszkalabym w przepieknym wielkim przedwojennym mieszkaniu moich dziadkow w Sopocie, tuz kolo morza i mola i deptaka, i mialabym teraz takie wnetrza...ech , rodzinne historie tez juz przeszly do historii... 😢Kitty

      Usuń
    3. Dlugo juz mieszkasz za granicą? Życie roznie się układa, ja nie spodziewalam się, że przyjdzie mi mieszkać tu gdzie mieszkam.

      Usuń
    4. Oj wpisalo mi sie na dole ! 😂

      Usuń
  2. Piękny zegar,.Mistrz prawdziwyten Twój mąż i tyle zapału ma do przeróbek mabli ,tylko pozazdrościć w sensie pozytywnym oczywiście. Będzie pięknie jak poustawiacie sobie meble,aż przyjemnie odpoczywać w takim klimacie.Kwiatki z zewnątrz poznoszone do suteren ,poobcinane na przezimowanie i tak zeszło prawie do południa, a teraz obiad i tak to leci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle coś do roboty, no nie?
      Ja jeszcze za,balkon sie nie wzielam, wszystko sobie rosnie, moze oslonie tylko , jak sie pojawią przymrozki, albo wstawie do balkonowego i na klatke schodową.

      Tak jakos się zlozylo, że ma dryg do różnych prac.

      Usuń
  3. Ale pięknie :) Poxdrawiam.
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  4. Doruś pięknieje Wam chałupa, nie ma co. Pokazywuj jak najwięcej,😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Obejrzałam sobie wszystkie Wasze zdobycze i konfesjonał też. Piękny mebel. I w ogóle wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sie tez nie spodziewalam😁Wtedy wyjechalam i wrocilam ( w miedzyczasie mieszkanie poszlo w inne rece, wrocilam o pare miesiecy za pozno), potem znowu bylam z zamiarem nie wyjezdzania juz nigdy, a potem wszystko sie wywrocilo do gory nogami i ... w tym roku minelo 15 lat. Nie mam pojecia kiedy😊Nigdy nie wiadomo co nas czeka za nastepnym zakretem...

    OdpowiedzUsuń