piątek, 27 stycznia 2023

Daleki

 koniec remontu,  szkoda, ale nic na to się nie poradzi, było to wiadome od początku. Tak zwane najgorsze zrobione, chociaż czy ja wiem, zawsze wyskakuje jakiś problem po drodze, wszystko sie przeciąga, w pewnym momencie ma się dość, bo się jest zmęczonym. No ale, nie ma co narzekać,  udało się dużo zrobić.

Czeka mnie  dokładne sprzątanie. Ręce mi już znów wysiadły od tej roboty, więc porzadkować będę powoli.




..

No i tak to. Może jutro już bedzie można sciągnąć folię i posprzatać.

12 komentarzy:

  1. Utwórzcie ekipę remontową, to pracy Wam na pewno nie zabraknie :) Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Noooo, ja to tam nic takiego nie robię, troche cos tam pomagam jak umię, a tak to pichce, sprzątam itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo robisz i Twoja praca też jest ważna.

      Usuń
    2. Umię , ło mamuniuuu, 😃 umiem oczywiscie.
      Pewnie,że jest ważna, no ale wiesz, jednak mistrz jest jeden!

      Usuń
  3. Ale już coś widać. Nawet dużo. Będzie fajnie. I to że sprzątasz to dużo, osobiście to tej części remontów nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bedzie, ale jeszcze troche trzeba poczekać.

      Usuń
  4. Można na rowerze jeździc po takim dużym przedpokoju,piękne mieszkacie,pozdrawiam,Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, szczegolnie teraz jak przedpokoj nieumeblowany😃 albo grac w badmintona.

      Usuń
  5. Macie co robić obydwoje ,sprzątania też dużo, ale będzie potem miło popatrzeć i przebywać. Dobrze, że chęci są do pracy to i powoli ubywa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nadal jestem anonimowa - Bezowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musialabys się od nowa zalogować. Czy nie nastapilo to po zmianie oprogramowania?

      Usuń