sobota, 28 stycznia 2023

No,

 nareszcie  czysto. ( i pusto) .

W balkonowym poukładane, podłoga umyta, przedpokój też sprzątnięty, wrzucamy na luz. 



Koty mają wolny wybieg😃 

Szkoda tylko, że ślizgawice dookoła i raczej nie wybierzemy się na spacer do lasu, a przydałoby nam się trochę dotlenić, bo jednak nawdychaliśmy sie trochę kurzu i pyłu. 

Jest tak ślisko, że  miałam stracha idąc ze śmieciami, bo lodowisko:(  Nawet do sklepu nie  zdecydowałam sie pójść. 

No nic to, będziemy się relaksować w domu.


15 komentarzy:

  1. Robi wrażenie! Czysto i jasno, tylko pozazdrościć mogę i pogratulować. Buziaki😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyliłam się, jest otynkowane, gładź dopiero bedzie położona w drugim etapie. Do zrobienia pozostalo: wymiana kaloryfera, obudowanie go, bo cos tam wymyslilam, co chyba bedzie
      lepsze niż konsola. Malowanie całosci i stolarki, położenie listw przypodlogowych, renowacja szafy . No a później to co najprzyjemniejsze, czyli urzadzanie i ozdabianie.

      Usuń
  2. No i jest efekt Waszej pracy ,widać to .Teraz możecie odpoczywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😃J. nie umie siedzieć bezczynnie, ale kazalam mu odpoczywać, to mnie wywlókł na tą slizgawicę, na spacer.

      Usuń
  3. Nie ma co ryzykować, jeśli jest ślizgawica. Może jutro, czyli dzisiaj będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszliśmy na szybki spacer po mieście. Zimno, ślisko, wiatr. Może w lesie byloby przyjemniej, no ale wyszlo jak wyszlo.

      Usuń
  4. No luzik!. A u mnie szaro i zimno. Czemu nie konsola?! Żeby się tylko nie okazało że zbędny rupieć, szkoda by było.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo trzeba byloby zlikwidować kaloryfer, albo coś kombinować zeby go zasłonić. Konsola na razie ciagle szuka swojego miejsca, ale mozliwe że w koncu sie znajdzie odpowiednie.Jeszcze zobaczymy co i jak.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po 11 juz bylo po słońcu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kaloryfer w przedpokoju jest bardzo przydatny.
    Wiem, bo nie mam i bardzo żałuję za każdym razem, gdy nie mam gdzie powiesić mokrej kurtki, czapki, butów itp. To są wady ogrzewania podłogowego - brak kaloryfera. :-)
    Ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mokre kurtki wieszam w lazience na suszarce lub wieszaku. Niekiedy sie kaloryfer przydaje, jak np.teraz,kiedy musza sie sciany suszyć, bo tak, to uzywany sporadycznie. No ale jednak calkiem zlikwidować nie chcemy,,jedynie wymienić na inny , bo ten za dlugi.

      Usuń
  8. Nieustannie podziwiam te Wasze prace. Dla mnie to zupelnie czarna magia. Ale tez ja z tych co to wola sie przeprowadzic niz posprzatac:)))) I tak mnie Wspanialy udupil ta chalupa, ze teraz niestety musze sie na starosc uczyc wielu rzeczy... ot taka karma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyśmy mieli fundusze, to pewnie część prac wykonywaliby jacyś fachowcy, no ale jest jak jest.
      No wiesz, udupil,nie udupil, gdybyś bardzo chciala zawszw możesz sie przeprowadzič😃

      Usuń
  9. Bardzo podoba mi się taka podłoga, neutralna, ale nie nudna, dobra baza do następnych działań . Spaceru w ślizgawicę nie zazdroszczę, dobrze, że szczęśliwie wróciliście do domu :)

    OdpowiedzUsuń