środa, 1 marca 2023

No to

 hop w marzec. Na razie mroźny , ale dzisiaj pełny słońca. 

Wczoraj było podobnie, a jak słońce to chce się chodzić, więc dziś też  pojdę sie przewietrzyć.







Widać wiosnę, smukłe przebiśniegi, i pękate cudne śnieżyczki, krokusy też  już mają spore pąki.  Krzaki wypuszczają malusie listki,  no i bazie wierzbowe, olszynowe i leszczynowe, te ostatnie to już od dawna przyciagają wzrok.  Zdjęć już  nie robiłam, bo  weszłam do sklepu  i zrobiłam zakupy, wiec  mialam rece zajęte.

..

Po zachodzie słońca warto podniejść głowę i  spojrzeć w niebo, Wenus z Jowiszem będą bardzo blisko siebie. Piękne zjawisko.



Zdjęcie marne, ale widać, te  dwie biale plamki na niebie, to Wenus(niżej),  i Jowisz.  


18 komentarzy:

  1. U nas po południu się rozchmurzyło i jest szansa na obserwację nieba, super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie jak do tej pory nie bylo zimy tak nagle zimno i snieg. Nie jest tego sniegu duzo, nawet nie warto wyciagac snowblowera z garazu ale jest. I temperatury owszem w dzien na plusie ale w nocy spadaja do -3 albo nawet -4. Nic tylko mi sie zima spoznila. Ale moje narcyzy juz wychodza spod sniegu czyli idzie ku lepszemu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba ostatnie podrygi zimowe😃

      Usuń
    2. Mam nadzieje, bo w tym rejonie to marzec a nawet poczatek kwietnia moze pokazac swoje. Ale do lata tez mi nie spieszno bo wiem, ze przy upalach zdycham.

      Usuń
    3. Tak, to tak jak ja, wolę takie klimaty niż ukrop.

      Usuń
  3. U nas też dzisiaj słonecznie było. Nawet kot na balkon wyszedł i żądał kocyków, budki, krzesła, żeby miał gdzie i na czym leżeć oraz ciepło zbierać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje tylko powąchały zimne powietrze i wystarczy.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Sorry ale mi sie opublikowalo nie tam gdzie powinno wiec musialam usunac.

      Usuń
    4. Franio też tylko powietrze wącha zazwyczaj, dzisiaj już zero balkoningu. Miał szczęście, że mąż w domu, to mu wczesnym popołudniem balkon otworzył i powystawiał, co trzeba kotu do szczęścia ;)

      Usuń
    5. U mnoe balkon jeszcze niedostępny.

      Usuń
  4. Wczoraj widziałam te 2 planety ,było widać bardzo wyraźnie, dziś tylko do 20 ,a teraz już nie widać. Muszę i ja wyjść ma obserwację wiosny ,bo wyjdę na chwilę i biegiem .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Irenko, widać krótko, przez 2 godziny od zachodu słonca.

      Usuń
  5. A u mnie dzisiaj sypie śnieg 😟 Czekam na wiosnę z utęsknieniem. Zdjęcia cudne jak zawsze, bo przecież jak co ładne to i zdjęcia nie zepsują tej "ładności" 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. biała breja u nas, aaaaa 😫🥴😵

    OdpowiedzUsuń