niedziela, 3 grudnia 2023

Pierwsza

 grudniowa niedziela 




















12 komentarzy:

  1. Czyżby to już świąteczny jarmark?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, jest adwent, jest jarmark. Możliwe że już trwa od paru dni,moze tygodnia,nawet nie wiem.
    We Wroclawiu np. Jest juz zdaje sie od tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. To mieliście gdzie się rozgrzać po spacerku. Bo wyglądałaś na zmarzniętą.
    Bardzo zagadkowe zdjęcie statku sunącego majestatycznie po polu. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, wyjatkowo było mi ciepło, ubiór na cebulkę działał idealnie. Ale ciepłe paczusie dobre zawsze.
      Wyglada w tej mgle jak statek widmo.

      Usuń
  4. U nas jarmarki zaczynają się dopiero w ten weekend i to od razu dwa, ale tylko takie dwudniowe. Następny, też krótki w kolejny weekend i tyle tego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  5. W każdym mieście inaczej, zależy od włodarzy, w niektorych miejscowościach chyba wcle nie robią.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, swiatecznie i bialo... a u mnie ciagle jesienna plucha :(( Juz mi sie to znudzilo, ale co moge zrobic. No owszem moglabym pomalowac trawe na bialo:)) Wiem, nie powinnam tesknic za sniegiem bo pewnie dostane go z nadmiarem, ale jednak te deszcze juz mi sie znudzily.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaraz i u nas zrobi się plucha, świeta pewnie będą po wodzie, skoro Barbary po lodzie😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Sprawdzam działanie nauk Pantery.U mnie zamiata śniegiem a'la kasza manna.Miłego dnia i zazdraszczam spacerów w pięknych,zimowych okolicznościach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spacerów mało, jak się namacham łopatą to i ochota na spacer mija, za to dobrze wchodzi lampka wina😃
      No i sniegu nawalone tam gdzie bym sobie pochodzila , wiec nie da rady polami i łąkami. A po chodniku to tak malo ciekawie.

      Usuń
  9. cześć
    byłam i przeczytałam

    OdpowiedzUsuń