piątek, 24 maja 2019

Histeria

ma się dobrze,już kwitnie, biała przed bramą, ale wymieszana z innymi krzewami, to mało ją widać, i ta koło domu,



Po wczorajszym przeczołganiu, myślałam, że dziś odpuszę i nie pojadę z J., ale mnie namówił, że dziś krócej, to ttlko ogarnę podwórko i co tam będę chciała, więc pojechałam.
Zastałam znów podkopane dwa miejsca. Psom jak sie nudzi to łobuzują. Pod domem donica z choinką wywalona, kamienie , powyciągane, ziemia na chodniku,  nie wiem co tam się działo , że aż taki bałagan.
Po deszczu  rośliny dostały powera .



A to jest takie wdzięczne,           przezimowało chyba w wintergarten , i rosnie jak glupie. Przycinam od dołu, bo już by się kładło  po tarasie.



A między cegłami  i w kamyczkach na drodze dojazdowej w wielu miejscach znów zielsko wyłazi:/
Ale zajmę się po niedzieli, bo mój kregosłup  w odcinku lędźwiowym musi odpocząć.
...

Uf, już mam weekend i nic nie muszę!
Jutro  może tu się pokręcę, bo nadal klombik pod gruszą nieuporządkowany.
No a w niedzielę Hamburg.


 

9 komentarzy:

  1. Ja tez mam weekend, zmeczyl mnie bardzo ten tydzien, poza tym dochodze do siebie po paszczowej operacji. Fajnie macie z tym Hamburgiem i mam nadzieje, ze Wam pogoda dopisze na te wybory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypoczynku i pogody życzę.
    U mnie właśnie po 4 dniach wyjrzało słońce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpierw baw się dobrze, a potem pracuj.Praca nie zając, nie ucieknie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego weekendu, a przede wszystkim odpoczynku. U mnie nareszcie dzisiaj słońce, jak tylko obeschnie idę pielic warzywa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie histerie piękne są :))
    Udanego wypoczynku, Doro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidko, obysmy tylko takie histerie mieli, no nie?😀
      Dziękuje, wzajemnie udanego i ciumki dla szlachcica😀

      Usuń