niedziela, 23 czerwca 2019

Kiedy

wyszłaś do kuchni tylko na chwilkę, po kawę.



28 komentarzy:

  1. ...i chciałaś z kawką usiąść w fotelu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiadoma rzecz, że gospodyni zawsze ma najlepszą miejscówkę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Podsiadło ...mam tak samo jak Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No przecież hrabia kot nie będzie ustępował swojemu podnóżków...:) Mam tak samo, ale ja ganiam:) U mnie podnóżek rządzi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale o so cho...?
    Koty tak majo i tyle. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co zrobisz, powiesz o sorry kotełku, a śpij niebożę, juz ja gdzieśvtam sobie przycupnę:))))))

      Usuń
  6. Mój śpi na pudełku, więc mnie nie podsiada, ale ciuchy muszę chować, bo się na nich układa. Właśnie mi sie uwalił na wyprasowanych spodniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, uprasowane, czysciutkie to tylko sie uwalić.

      Usuń
  7. Hehehehehehe, ale minę ma superowską ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,koty potrafią robić świetne pozy i minki.

      Usuń
  8. Przecie to normalne jest haha. Beza tylko patrzy, kiedy wstaję i już myk na cieplutkie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przez te upaly nasze plaszcza sie na kaflach, w najchlodniejszych miejscach, wiec nas nie pdsiaduja, ale ogolnie, to znam temat bardzo dobrze:) I ten wzro: "chcialas tu dalej siedziec? No to masz pecha";)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze jakos dobrze znoszą, a na wszystko najlepszy jest sen:)

      Usuń
  10. To ja, Tessa bylam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rysiulo ♥♥♥ jaka słodka i niewinna mina :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On taki niuniuś przecież, to co się czepiam:)

      Usuń