środa, 5 czerwca 2019

Przed



I po


Ale krzaczków jest więcej, wszystkie trzeba przyciąć mniej więcej w kulkę, o ile sie da, bo niektóre są trochę podniszczone i nie da sie tak super hiper przyciąć.
Dziś przycięłam większą część, ale jutro mam jeszcze z 6 do uformowania. No i wiadomo sprzątanie po ścinaniu, a,jak skonczę to czekają  i jeszcze inne zadania do wykonania. 
W piątek doginanie u innej paniusi  a w sobote tutaj koszenie . Tak więc koniec tygodnia będzie bardzo pracowity.  Za to w poniedziałek znów święto, więc wolne na zregenerowanie sił. I już zacznę odliczać dni do wyjazdu.




10 komentarzy:

  1. Zdolna z Ciebie Dziewczyna, ładnie to przycięłaś. Byle do poniedziałku, odpoczniesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam umiejętności w przycinaniu,umiesz dbać.Czas szybko leci, upały u nas i znów robi się sucho, deszcz przydał by się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas popadało, nawet z dala było słychać burzę.
      Gdyby przycinarka była lżejsza to praca byłaby przyjemniejsza.

      Usuń
  3. Masz talent ogrodniczy w rekach, nie kazdemu jest dane i niektorym zamiast kulek bukszpanowych wychodzi niewiedomoco w ksztalcie. Slicznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dora, mój podziw dla Twojego talentu. Ja jak próbowałam przyciąć kiedyś żywopłot u siostry, to wyszły górki i pazurki. Astygmatyzm mówi - dzień dobry...😍 Super😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Dałabyś radę, za szybko się poddałaś. Dla mnie problemem jsst wlazenie na drabine i przycinanie , bo mozna kabel ciachnąć.

      Usuń
  5. Mnie wyszło właśnie takie nie wiadomo co ;))) Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam umiejetnosci pracy z roslinami. Masz dobrą rękę. O sobie nie mogę tego powiedzieć, ale też i nie ćwiczę takich sztuczek jak formowanie bukszpanów. Lubię rośliny rosnące swobodnie, kocham swój dziki ogródek:)

    OdpowiedzUsuń