poniedziałek, 10 czerwca 2019

Wczoraj

pogoda dopisała, poszwędaliśmy się po Laboe, chwilę posiedzieliśmy na piasku i pogapiliśmy się na statki, byliśmy też na targowisku, kupilismy filiżanki. Oj nie będę ja znawcą porcelany, bo nijak  nie zapamiętuję sygnatur, większość to Bawaria, ale jaki rocznik, hahah, to juz trzeba mieć łeb jak sklep. Kupuję więc to co mi sie podoba, kształt, wzorek i tyle.
Za parę eu kupiliśmy też reprodukcję Klimta,,Pocałunek", no i to tyle naszych,,zdobyczy" starociowych.
Dziś pada i nie wiemy czy ruszać gdzieś .  Wypiję kawkę i się zobaczy, może przestanie padać.







14 komentarzy:

  1. Dzień dobry. Super wyszły Ci te kuliste krzewy. Jestem od wrażeniem pracy jaką wykonałaś.😄 Porcelana jest śliczna, szczególnie ta w listki. Odpoczywaj, bo dziś masz chyba też wolne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, odpoczywamy, dziękuję. Kawkuję w białej obecnie.

      Usuń
  2. Też mi się najbardziej podoba ta w listki, jest taka delikatna. Ob y pogoda Ci sprzyjała, u nas słońce i bezchmurne niebo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poszukiwaniach kieruję się wzorem i kształtem.
      Tu padalo od rana z przerwami,teraz sie rozpogodziło.

      Usuń
  3. Juz ja nie zostane znawca porcelany, tez mam dziurawa pamiec do waznych danych :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna porcelana , piję kawę lub herbatę w zwykłych kubkach.Nie znam się na porcelanie, chociaż do Ćmielowa mam niedaleko,bo z 40km i córce tam kupowałam komplet talerzy.Upalnie dziś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz! Ochłodzenia życzę, ale widziałam prognozy, upalnie ma byc niestety i burzowo.

      Usuń
  5. Dośka byłaby oczarowana
    czasem idę w starocie i szukam dla Niej filiżanki ,też się nie znam ale jak mi się podobają to bierę a co , kto mi zabroni :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne skorupy :) Też bym gromadziła, ale spadłabym do sąsiada. Rodowe się wytłukły już dawno :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodowych nigdy nie miałam, i tak przydałby sie normalny komplet obiadowo deserowy w razie wiekszych zlotow, bo nie lubie tego brazowego arcorocu bardzo, cos w koncu skompletuje a te skorupeczki to tak dla przyjemnosci i rozrywki sobie kupuję a przy okazji będą śliczną ozdobą kredensu.

      Usuń
  7. Lubię takie "babciowe" w kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń