czwartek, 26 września 2019

Wielkimi

krokami zbliża się październik, dziś usłyszeliśmy , że MOŻE jutro dadzą znać kiedy te okna będą gotowe. Ja pierdziu, jak mnie wkurza takie czekanie, zostane z rozbabranym pokojem , bo oni tylko wstawią, a obróbką i parapetem ma się zająć J.  Mnie zależało żeby on był przy wymianie, ale chyba nic z tego nie wyjdzie.
Do Bytomia znów nie pojechaliśmy, czyli nadal mamy tyły  i  w listopadzie będzie kolejna jazda po bandzie.
No trudno, co na to poradzę.
Dzisiaj pieknie, slonecznie, ale czy ruszymy  za miasto , nie wydaje mi się. J .już żyje wyjazdem,rano wybył dokonczyć prace przy windzie i porozmawiać, wrocil w południe.Czas leci, dni mijają, nie da,się wszystkiego naraz. W tak zwanym międzyczasie, ktory podobno nie istnieje, wpadamy do różnych sklepów w okolicy, lub grzebiemy w internetach. Za różnymi rzeczami.
Rozważamy wymianę foteli w pokoju - sypialni.   Nie opłaca się tapicerować  jednak, po za tym J narzeka , że są niewygodne i on chce inne.
Kolejny raz zastanawiamy sie nad kuchnią, takie tam luźne gdybania, ale trzeba sprawdzić ofertę w sklepach. No, szału nie ma, ceny ho,ho, gdybym chciała juz teraz, zaraz, nie ma szans. Np. dwoch takich samych foteli nie kupi się i już. Trzeba zamówić i czekać.
J. upatrzył odpowiedni rodzaj, bo wygodne, na sprężynie a nie tylko piance,  owszem modny obecnie model, ale są tylko brzydsze.  Kto wie, może i kupimy kiedyś.
Z kolei kuchnia, ech,  tyle już było pomysłów, a nadal trudno wymyslić tak, żeby było akuratnie :)
W końcu powstanie konkretny pomysł, takie puknięcie jak u pomysłowego Dobromira z  bajki, no ale później to zrealizować, to inna sprawa,  zaczarowanego ołówka brak:)
 Dowiedzieliśmy się, że sąsiadka , która nam zalała kuchnię, wróciła z Domu Seniora , bo jej się nie podobało. Ma dochodzącą pomoc, pomalowali mieszkanie, widuję dwie panie, które idą na piętro z zakupami.  A już byliśmy spokojni, że nic się nie wydarzy,  ale w tej sytuacji, to nic pewnego.

No i  tak to. J. wyjedzie, ja muszę zrobić badania, pójść do doktorków, w domu też jest co robić, i spacery. Miesiąc minie ani się oglądnę.

....










14 komentarzy:

  1. Ehhh... nic juz nie mow! Ten czas tak zasuwa, ze ani sie czlowiek obejrzy,a beda swieta i nowy rok, a my znow starsi. Na razie czeka mnie wyjazd, niby sie ciesze, a z drugiej strony nie bardzo mam ochote, bo to tylko stres, a w dodatku pogode zapowiadaja deszczowa na caly tydzien, wiec pewnie czeka mnie siedzenie w domu.
    I tak juz daleko jestescie z tym remontem, jak sie uda sprzedac Gliwice, to i ruszy z miejsca po przyplywie gotowki. Ale dluzy sie, bo czlowiek chcialby juz miec gotowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bytom:) Kasy wydawać nie będziemy na takie pierdy.Trzeba mieć żelazny zapas.

      Usuń
    2. Może prognozy się zmienią,udanego pobytu!

      Usuń
  2. Zawsze z tymi terminami kłopot. Mam wrażenie, że biorą zlecenia bez rachuby, a potem nie mogą nadążyć z robotą. Zięć na łóżko piętrowe dla dziewczynek też czeka, bo miało być pod koniec lipca, a jeszcze nie ma.
    Dasz radę, szkoda tylko, że z tyloma sprawami musisz się sama borykać.

    OdpowiedzUsuń
  3. czasem to jest niezależne od wykonawcy , my kiedyś na jedną część czekaliśmy dwa miesiące , produkcja owych rolet była wstrzymana
    co do foteli to w ikeii są super ale nie wiem czy na sprężynie ale siedzi się zajebiśccie

    https://www.ikea.com/pl/pl/p/strandmon-fotel-uszak-nordvalla-ciemnoszary-20343224/?gclid=Cj0KCQjww7HsBRDkARIsAARsIT4VOtKYUKHTQUxyuvb_438Tbpo5MXhgbatNkVd7tf6dx2QUn4oclvwaAnE7EALw_wcB

    do tego są podnóżki
    o czasie się nie wypowiem , bo ja nie wiem gdzie on się tak spieszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia,najwygodniejszy jest typ casey.Nie umiem dodawać linków, wrzuce Ci na msg.

      Usuń
  4. U mnie jest kilka lokalnych firm z produkcją okien, to i czas oczekiwanie niedługi, bo walczą o klienta. Gorzej jak nie ma w czym wybierać, zostaje czekanie i nerwy. Dobrze byłoby, gdyby wstawili przed zrobieniem elewacji, bo potem wymiary będą inne. Ja tak mam z jednej strony bloku. Mam pokój i kuchnię i kuchenne okno było wprawiane po ociepleniu bloku (różnica 2 cm). Okna te wychodzą na park, nikt ich nie widzi, ale od ulicy różnica byłaby widoczna, bo rama jest szersza. Niedajbuk, gdyby wzięli wymiary "przed", a przyszli wstawić "po". Ci sami od okien od razu zrobili mi moskitiery, a do kuchennego dopiero w tym roku postanowiłam zamontować.
    Trzymaj się, jakoś będzie. Do firmy dzwońcie, przypominajcie się, a nawet nie zawadziłoby pojechać, jeżeli blisko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzwonimy i przypominamy sie, zwykly czas oczekiwania to 3 m-e, ci mieli najkrotszy, pan od poomiarow byl 26 sierpnia, i do 20 wrzesnia mialo byc juz zrobione;(
      U nas nie będzie ocieplania budynku. Skują tynki,,położą nowe,pomalują, stolarke, czyli,bramy i okna na,kl.schodowej,strychu, oraz balkony naprawią.Nie wywalczyłyśmy z sąsiadką wymiany okien na,kl.schodowej i strychu,od razu nas zakrzyczeli, ze nieeee, bo to wieksze koszty, po co itp.

      Usuń
    2. No niby racja. U nas okna na klatkach i w piwnicach (wraz z moskitierami), wymienili tego roku wiosną, a elewacja ponad 10 lat temu. Tak stopniowo, bo wszystko z naszych portfeli.
      Trzymam kciuki za poniedziałek, niech zamontują.

      Usuń
  5. ja wybywam na weekend.Od pół roku to wiem i baaardzo się cieszę ale to trzy dni a byśmy w tym czasie kupili lodówkę...no i takie tam wybory przed nami;))) X-men akurat zjedzie na Kartoflisko udało się jak nigdy.Narzuta nie dokończona bo mam pilne dwie niewielkie przeróbki/naprawki ale się z nimi borykam.Bo ważne i osoby ważne (hierarchicznie w pracy) a pomysłu mi w jednej brak.Chciałam żeby był efekt WOW jak X-men zajedzie do domu,top narzuty prezentuje się na łóżku okazale ale trzeba jeszcze podszyć,przestębnować ,doprowadzić do finału,no nie zdążę za późno powera dostałam;)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,zdaża się, a wybory zawsze wkurzają. Udanego relaksu na Kartoflisku, potrzeba Wam frajdy i odpoczynku od codziennosci.
      A,narzuta... e tam, pospiech nie jest wskazany, jak ma byc efekt wow:)

      Usuń
  6. Dorciu dokładnie ten sam model :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, całkiem inny,spójrz
      https://www.brw.pl/fotel-casey,28500

      Usuń