poniedziałek, 6 stycznia 2020

Dziś

Szczeliniec

24 komentarze:

  1. Udana wyprawa. Byłam tam daaawno temu i w lecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo udana, ale zdjęcia dodalam hurtem i powtorzył się wielbłąd, z telefonu nie idzie usunąć, muszę do komputera zasiąść.

      Usuń
  2. Pasiasta Pigmejka6 stycznia 2020 16:46

    No i to jest ZIMA! Zazdraszczam okoliczności przyrody ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasiasta, tęskniłam za zimą, milo jest pojechac, poszaleć na sniegu i wrocic na suche i cieplejsze😀

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ależ skąd, turystów sporo, schronisko pełne.Ludzie przygotowani, na butach sportowych zalozone raki, profeska.

      Usuń
  4. Wycieczka super, ale mnie przeraża ta biała zaraza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusiu w takich okolicznosciach przyrody i dla przyjemności to exstra.

      Usuń
  5. Super spacer,prawdziwa zima.Wyszlam trochę na spacer, ale slizgawica, więc zawróciłam do domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiejsza wycieczka przypomniała mi, że powinnam obkupić rodzinę w raki, takie nakładki na obuwie, wtedy jest bezpieczniej .
      Ślizgawica nie jest fajna.

      Usuń
  6. piękna wycieczka;)
    Byliście z Młodszą czy Starszą?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starszą, nie poznajesz po czerwonych włosach?😀

      Usuń
    2. hahaha! myślałam że to szalik;)))) a gdzie jeszcze nie zięć?:)))

      Usuń
  7. A jak dlugo trwa to podejscie? wydaje mi sie, ze zima fajna jest do takich podejsc tylko trzeba miec raki. A ja je mam i wtedy mozna sie piąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażyno, tak 20,no, 30 min.zależy jaką sie ma kondycję, schodami do schroniska, później trasa na szczycie i zejście innâ trasą rownież schodami.

      Usuń
    2. Nie wiem, czy 3 godziny by mi starczyło. Już siebie widzę jaki idę pod górę i sapię jak parowóz hahahaha.

      Usuń
    3. Bezowo, dla Ciebie lepsze byłyby Błędne Skały, tam sie podjeżdża autem na górę do trasy spacerowej między grzybami skalnymi,no ale stąpać trzeba pewnie, bo jednak to mocno nierówny teren.
      Zawsze mogłabyś podziwiać okolicę w samym Karłowie, sączyć pyszną herbatkę lub kawkę w kafejce, i juz byłoby pięknie.

      Usuń
  8. Od listopada do kwietnia wchodzi się na własne ryzyko, i przejscie trasy na szczycie jest bezpłatne.
    W sezonie letnim bilet 10 zł zwykły 5 ulgowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieki za super wycieczke, uwielbiam takie widoki. A i zima sliczna, ja jeszcze nie mialam okazji widziec sniegu :(( A jak ma byc zima to niech bedzie, w koncu po to zyjemy w strefach czterech por roku. Pocieszam sie, ze za rok bede miala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Was to potrafi sypnąć znienacka i pol metra,od razu, wiec wiesz, uważaj na życzenia😀

      Usuń
  10. Jak dobrze, że ktoś wymyślił robienie zdjęć. Dzięki temu siedząc wygodnie w fotelu, w ciepełku, można oglądać takie śliczne miejsca :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, zupełnie się z Tobą zgadzam,,mogę ,,być" w Twojej ukochanej Szczawnicy , a Ty w moich ukochanych Górach Stołowych 😀

      Usuń
  11. W sumie trochę śniegu zawsze ten szary krajobraz ubarwi i upiększy. Jakkolwiek u nas jest zielono, to nasi uczniowie - niektórzy, stwierdzili dzisiaj, że fajnie byłoby, jakby i u nas trochę popadało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w nocy trochę pobieliło, ale słonko i +3, więc się topi.

      Usuń