piątek, 3 stycznia 2020

Zimno,

ale w końcu to zima, chociaż jak slonko poświeci, to przyjemnie , gdyby był czas a i nie czułabym sie podziębiona, to namawiałabym J. na spacer po lesie, widać, że w górach pięknie, mroźno i biało. Ale poczekam, podkuruję się i wtedy może pojedziemy gdzieś w Stołowe lub Bystrzyckie. Dziś spotkaliśmy się z moją siostrą i jej rodziną. Po długich planach i oczekiwaniu sfinalizowali kupno domu. Pojechaliśmy pooglądać i doradzić trochę, bo prosili. No mają tam trochę do zrobienia, ale ogólnie dom ok, spory ogród, przyjemnie. Chwilę remont potrwa, ale nie muszą się spieszyć z przeprowadzką. Cieszę się, nareszcie będą u siebie, bo do tej pory wynajmowali. Przy okazji widziałam się z mamą. Oj, bardzo się posunęła, aż się zdziwiłam, do niedawna była całkiem do rzeczy, widziałyśmy się latem, a dziś ujrzałam staruszkę. No i tak to.Połowa dnia zleciała prędko, druga leniwie i pod kocykiem. J. ze Starszą pojechali na normobarię i akupunkturę, a ja mogłam w końcu nagadać się z przyjaciółką przez messenger. Weekend spedzimy towarzysko, ale później J. zamierza w pokoju remontowym coś tam działać.

13 komentarzy:

  1. Ach, ten przystojniak na stole, pięęęękny!
    Kuruj się bo z przeziębieniem nie ma żartów, trzyma mnie od tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuruję się, ale to tylko taki delikatny objaw przenarznięcia, juz jest ok.

      Usuń
  2. aż musiałam sobie wygooglać co to jest ta normobaria.
    Ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuruj się, kuruj. Mnie coś łapało, ale sobie poszło po malinowej herbatce. Trochę wystraszyłam się dzisiejszym krwotokiem z nosa, bo nigdy dotąd nie miałam, ale na dwóch razach się skończyło. Jutro pójdę na jakieś zakupy, bo mój Bezowy ma urodziny, ale bez imprezy, posiedzimy sobie sami, imprezę zrobił w pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mija , pilnuję tylko by znów nie zmarznąć.
      Wszystkiego najlepszego dla Bezowego!

      Usuń
  4. Normobaria powiadasz, idę zapytać wujka Googla 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez musialam poleciec do gugla, zeby dowiedziec sie, co to ta normobaria, bo wczesniej o niej nie slyszalam. To chyba dosc rzadkie jeszcze, bo nie obilo mi sie o uszy tutaj, ze to dobra i sluteczna metoda wspomagajaca leczenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce jest kilka miejsc, warto skorzystać jak jest okazja.

      Usuń
  6. Z każdej możliwości warto skorzystać, by podreperować zdrowia. Dora, ten facet przy stole powala po prostu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziamdziak i niuniuś, trudno rozgryźć jego charakter, taki dzieciuch jeszcze😀

      Usuń