wtorek, 26 maja 2020

O proszę

takie krzesła dwa dostaliśmy



Stół jeszcze stoi w byłej aptece, ale to komplet, bo ma podobne ozdoby .

Mamy jeszcze 3 inne, z kolei super artystyczne,  bo jakiś artysta specjalnie tak zrobił te rurki metalowe, że z daleka wygladają jak zardzewiałe, a nie są.  Oparcie kompletnie niewygodne, uwiera pod łopatkami.
No i niby się ma coś a nie bardzo da się tego używać.



...
Dziś odpoczywałam, ale jutro skoro świt trzeba wstać i jechać do szefów, szykuje się bardzo pracowity dzień, na szczęście bez asysty szefa, bo wyjeżdża na cały dzień.
No i to tyle na dziś.
Kukułka codziennie o tej porze kuka, i inne ptaszki świergolą jeszcze. Słońce zachodzi dopiero, wcale się nie chce spać , oj rano będzie dramatycznie😀

28 komentarzy:

  1. Te metalowe nie zachwycaja, w przeciwienstwie do drewniaych tapicerowanych. W sam raz beda pasowaly do Waszego swiezo wyremontowanego mieszkania, sa piekne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fajne drewniane, chociaz jak dla mbie zbyt pałacowe, ciężkie a i do siedzenia niewygodne, bo mają proste oparcia, no nie posiedzisz wygodnie.

      Usuń
  2. Drewniane bez dyskusji, metalowe podoba mi się (np. na taras), tylko to obicie od czapy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, uważam podobnie,tapicerka do wymiany, ale tu ew.jako takie siedziska na chwilkę są ok.Od lat J. mi o nich przypomina, w koncu dzis sie zainteresowałam i jednak nie widze potrzeby zabierania ich do PL.

      Usuń
  3. Fikuśne te krzesła, ale siedzenie na niewygodnym krześle to żadna przyjemność. Może specjalnie takie robili, żeby się nie opierać tylko prosto siedzieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, prawdopodobnie ma racje, wszak należało być dystyngowanym😀

      Usuń
  4. I bardzo dobrze, ze niewygodne szybko od stolu goscie beda zmykac. To ma swoje zalety:)
    Obicia zawsze mozesz zmienic i tak jak Hana uwazam, ze te metalowe to na tars czy do ogrodu jak znalazl.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem szczerze, nie podobają mi się te krzesła, żeby przynajmniej oba były jednakowe. W takim ładnym, wyremontowanym mieszkaniu stawiać takie cuś? zeszpecisz sobie. No, ale może ja się nie znam? bo ja starej daty jestem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba są jednakowe ze stołem w komplecie,J nimi,zachwycony, wiec wylądują kiedyś w tzw.bibliotece/ gabinecie, czyli w drugim pokoju,,ktory jeszcze nie jest wyremontowany.Będą pasować.
      Te metalowe są trzy,i moze kiedys,sie je przywiezie do PL, ale nie wiem.

      Usuń
  6. Krzesla niestety zupelnie nie moja bajka, a jeszcze jak do tego niewygodne to juz nie ma o czym mowic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samo,siedziska wygone na,spręzynach, tylko te oparcia zbyt proste.

      Usuń
  7. metalowe możesz wyścielić i siedzieć na tarasie/balkonie.W domu niekoniecznie.Pałacowe piękne acz do ozdoby.W sumie stół z tymi dwoma krzesłami+ 4 wygodne to może być;)) Miesza się czasem krzesła,podkreślając że to siedziska dla właścicieli;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam tak duzego balkonu, na wioske niecwywioze, bo gdzie schowam? Niech stoją tutaj.
      Nie no, tak w ogolecto mi sa,potrzebne fajne 3 krzesła do kuchni i jakies super wygodne dwa fotelowe do sypialni i koniec.Darowanemu koniowi....wiadomo.

      Usuń
    2. a nie 4 do kuchni? Wszak jakby nie było ściśle rodzinnie jest was czwórka;). U nas spokojnie siądzie 6 osób ale ja mam dwie ławy i jedno krzesło;)

      Usuń
    3. Nie, jesli jest nas wiecej jsiedzimy/ jadamy w salonie, a w kuchni to w zasadzie dwa dla nas by wystaczyły. Czasem wpadnie jakas kolezusia i wtedy jeszcze jedno by sie przydalo na szybką kawke, ewentualnie.

      Usuń
  8. Hehe, na nas dwoje to sporo rzeczy,jest do ozdoby, ale mamy ze Starszą na mysli podnajmowanie mieszkania, czy wybranego pokoju, wiec cos trzeba mieć. Zdarza sie że ktos do niej na,zdjecia przyjezdza,
    I korzystają z mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie sie te metalowe bardziej podobaja, tylko oczywiscie inna tapicerka, nie cierpie takich kolorowo-wzorzastych i moze wtedy pod plecy poducha z tego samego materialu.
    Te drewniane to faktycznie specjalnie tak robili, zeby prosto siedziec przy jedzeniu, lokcie przy sobie;) Zjesc, bez gadania i wstawac od stolu;)Ja na takie mowie-muzealne. Ale jakby je z takimi "do siedzenie" wymieszac, to moze to ciekawie wygladac.
    Tessa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłyby ok,,ale ta niby rdza mi nie pasuje, moze jaby cale smivnąć na biało plis inna tapicerka, to oblecialyby do kuchni tymczasowo?

      Usuń
  10. Drewniane będą,,muzealne", jak,wylądują w drugim pokoju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie sie wlasnie ta niby-rdza bardzo podoba;)Obicia, takie, jak u ciebie sciany w kuchni, moze troche, jakby szarym rozmyte. Poloz rozne (koniecznie jednokolorowe) materialy na obecnym obiciu, zobasz, jaki kolor, odcien najlepiej pasuje. ta kolorowa tapicerka psuje caly efekt.
      Muzealne, w waszym starym budownictwie super bedzie wygladac, a co do wygody, mozecie tam sadzac niechcianych gosci;)

      Usuń
  11. Też pomyślałam o nieproszonych gościach ;) Jak już postawisz w domu, znajdziesz najodpowiedniejsze miejsce, jestem tego pewna. Bo to Tobie musi się podobać i Ty musisz być zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeczytałam, jestem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. To krzesła jak na imieninachu marudnej ciotki, trza sztywno siedzieć

    OdpowiedzUsuń