poniedziałek, 4 maja 2020

Stan

niedzielny





No i pokój remontowy, ktory dodatkowo sluży za tzw.tymczasową kuchnię, zazwyczaj tu stoi kuchenka jeszcze, ale dziś  ją wciagneliśmy do kuchni, żeby upichcić śniadanie i obiad. Jutro znowu wyląduje po za kuchnię.



Jutro zapiernicz od rana, żeby zdążyć z tym co najważniejsze.
Dzisiaj też było pracowicie, dopiero kolo 19 poszlismy na spacer , nie było czasu na wypad za miasto, więc poszlismy boczkiem , boczkiem przez część starówki.



























A teraz już spać, bo jutro cieżki dzień!

21 komentarzy:

  1. Ta Twoja podloga kuchenna coraz bardziej mnie zachwyca, jest piekna!
    Widze, ze u Was podobnie jak w miescie Uc, im dalej od srodmiescia, tym mniej wyremontowanych kamienic i tym blizej do stanu sprzed unii. Mam nadzieje, ze Twoje miasto szybciej sie doczeka, jest mniejsze od Uc, to pewnie predzej sobie z nim poradza. No moze, jesli wypierdek nie wyprowadzi Polski z unii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma znaczenia , to małe miasto i niemal cale jest stare, procz blokowisk.Niektorre sa prywatne i potrafia byc ruiną.

      Usuń
  2. aaa no tk,bo dziś meble do kuchni wam przywożą.Ciekawa jestem jak to będzie wyglądać ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We wtorek montaż. Dzis ewentualnie zwiozą, ale postawia w p.remontowym.

      Usuń
  3. Podłoga bardzo ładna.
    Życzę Ci niech się wszystko uda z meblami.
    Podoba mi się Twoje miasto, tyle ciekawych budynków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😀 Musze isc z aparatem fot.i zrobic wiecej zdjec, ku potomnosci.

      Usuń
  4. O,i mój ulubiony winobluszcz :) Piękny jest Twój Heimat, Doro :) Mimo wszystko.I kuchnia pięknieje w oczach :) No i masz fajny widok,gotując, bo możesz przez okno patrzeć, a nie na ścianę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sie zmieni,bede stac tylem do okna.

      Usuń
    2. Niestety obawiam sie, że zachwycający winobluszcz dworcowy zostal zniszczony.przycięli go przy samym nasypie, nie wiem czy się odrodzi, czy mu na to pozwolą:(

      Usuń
  5. JAkie te kamienice ciekawe, niektore wymagaja remontu, ale bardzo sa oryginalne i niesztampowe. I ta rzeczka jaka malownicza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażyno, niektóre niestety skazane na obrócenie sie w gruz, często w prywwatnych rękach nie doczekały remontu i niszczeją, niektore też w miejskich, i też już bardziej im do ruiny niż do urody, żal patrzeć. Niestety architekci miejscy rownież nie mają gustu i wymyslają takie babole,że aż dziw, kto pozwala na realizacje.
      Szkoda, bo miasto jest perełką, mogloby być piękniejsze, bardziej zadbane, wiele sie zmienia ale bie zawsze korzystnie dla wizerunku.

      Usuń
  6. Masz tu na blogu kronikę remontu i stanu kamienic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troxhe mam, na poprzednim bylo wiecej.Mam skatalogizowane datami, ale to ciagle wyrywkowo i za mało.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. No, szczególnie wieczorem.Sklepy pozamykane już, to tylko pare osob sie kręci.

      Usuń
  8. Dora, bardzo jest ładnie! Już zaczynam sobie wyobrażać resztę :) Ależ Wy macie siłę, żeby po takim dniu jeszcze iść na spacer. A spacer - takie ciekawe miejsca, kochasz swoje miejsce na ziemi, prawda? Ściskam! anka

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, bardzo, a im jestem starsza tym bardziej😀
    Dzieki, wczoraj padliśmy na nosy, ale spacery dają potrzebny dystans i trzeba sie przewietrzyć, dotlenić, szczególnie jak sie takie brudne prace wykonuje.
    Pozdrawiam😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne to miasto, szkoda, że kamienice nie odnawiają.A ja dziś poleguję, wczoraj po południu było mi bardzo zimno i tem 38stopni.Wszyscy w domu pytali, czy nie mam duszności itp (korona wirus) , wzięłam polopiryne i rano już ok,ale dla pewności nie wychodzę z domu,wygrzewam się.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje miasto zupełnie inne niż moje, które kocham całym sercem.
    No, no, remont na finiszu.

    OdpowiedzUsuń