niedziela, 28 czerwca 2020

Niedzielę

ratuje nowy sezon Homecoming, bo inaczej to jakoś bylejakoś .
Przed południem upichciłam co było do upichcenia i luz, ale aura niepewna, co chwile popadywało, a J. włączył sobie serial i zasnął, i spał i spał.
Kiedy już się wyspał zaproponował spacer,
wokół Gut Emkendorf













no dooobra, ale zbytnio zadowolona nie jestem, bo to taki tam mały spacerek był. Dookoła posiadłości, troszkę przez las i park pałacowy , godzinę nawet chyba to nie wyszło, bo już kolejna chmura straszyła, ale tylko pokropiło, za to zdążył mnie upierniczyć giez.
Tak więc jak dla mnie wolny dzień zmarnowany, ale dla J. ok.  No i tak to.

10 komentarzy:

  1. Interesujące te budynki.
    Może J też wykończony i go zmogło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, z pewnością, więc cicho siedzę, niech odpoczywa, śpi co tam chce.

      Usuń
  2. Giez mnie oszczędził, ale komary wręcz przeciwnie. Tak mnie dziś pogryzły, jak nigdy. Żadne chemikalia zabezpieczające nie pomogły, eh...
    Dość oryginalna ta budowla z czerwonej cegły, jakie ma przeznaczenie?

    OdpowiedzUsuń
  3. To całe duże gospodarstwo przypałacowe.Te budynki są gospodarcze, zaglądaliśmy przez okna tych z datami, wyglądają na stajnie.Inne nieczynne, lub udostępniane ns różne imprezy, nawet wesela.Sam pałac jest niedostępny dla odwiedzających. Budynki mieszkalne są opisane na tablicy informacyjnej,nr.1 była mleczarnia, nr.2 byłe ogrodnictwo, nr.3 dom syna , nr.4 główny pałac .

    OdpowiedzUsuń
  4. w sumie taki spokojny wypoczynkowy dzień ;))
    A nie mogłaś gdzieś pójść sobie sama ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, co sie bede krecic tu po wiosce, nie chcialo mi sie, jeszcze wyjazd w jakiws ciekawsze miejsce mbie mobilizuje a tak, dopada marazm i lenistwo.

      Usuń
  5. Nie dziwię się, że J zrobił drzemkę,napracuje się to taka forma odpoczynku jest potrzebna.Chcialam wczoraj się zdrzemnąć i gorąco było, więc poszłam pochodzić i przy altance w sumie siedziałam i tak zeszła niedziela, dziś po południu ma lać, zdrowia i siy dla Was na cały tydzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nawzajem dobrego i nie ulewnego tygodnia.

      Usuń
  6. Czyli niedziela taka sobie.. Ale wiesz, taka na pół gwizdka to jednak daje siłę na nadchodzący tydzień. Czyli jednak nie zmarnowana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba czasem się ponudzić, dzisiaj za to bylismy wieczorem na plaży.

      Usuń