poniedziałek, 17 sierpnia 2020

Poczulam się

 jak na urlopie. Bez pośpiechu i gonitwy myśli, spedziliśmy mile parę godzin na plaży. To zdecudowanie najlepsza miejscówka z powodu możliwości leżakowania w cieniu. 

J.popływał, ja chodziłam brzegiem, po nadpływajacych falach,  posiedzieliśmy, poleżeliśmy, o, trgo mi było trzeba.Przyjemny wiatr, brak upału i duchoty, po prostu wypad trafiony w 10 tkę.

Uśmialiśmy się trochę, bo to jednak śmiesznie tak poobserwować, jedni w kostiumach, czy ubraniach, a inni totalne golasy, zero pruderii. Niby jesteśmy przyzwyczajeni, ale dawno tak wielu zwolenników pływania i opalania się bez ubrań nie spotkaliśmy. Może dlatego, że teraz sezon urlopowy, upały, to i więcej plażowiczów, ale tłumów na szczęście nie było.

Teraz troszkę popadało , ciekawe czy prognozy  deszczowe na dwa dni   i o ochłodzeniu się sprawdzą, na razie chmurzy się i 27 st.





9 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci trochę tego morza. Fajnie, że wypad się udał. Niemcy raczej bezpruderyjni pamiętam jak na kempingu w Warnie kąpali się na golasa przy wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, jak pierwszy raz zobaczylam, że pan przyjechsl rowerem nad jezioro, i przy nas rozebrał sie do golusia by popływać byłam zdziwiona, że sie nie wstydzi , póżniej już mnie tskie zachowania nie dziwiły.

      Usuń

  2. Tylko pozazdrościć Ci tego pobytu nad morzem, ale należy Ci się trochę oderwania od wszystkiego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ale prawdziwe oderweanie od wszystkiego byłoby wtedy, gdybym jakiś czas mogła być sama kompletnie, bez męża, obowiązków, codziennej rutyny, brakuje mi tego bardzo, nic nie musieć, móc skupić się trochę na własnych sprawach i sobie.

      Usuń
  3. teraz robiłam objazdówkę po jeziorkach ze znajomymi co mieszkają w Niemczech , on też sru zdejmował gacie i ubierał kąpielówki , nie zdążyłam powiedzieć potrzymam ci ręcznik :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie... Tego mi właśnie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, parę takich dni na luzie byloby extra, najlepiej jak najbliżej morza.

      Usuń