niedziela, 3 stycznia 2021

Grzybobranie

 












25 komentarzy:

  1. wrrr,nie dośćże jestem wkurzona,bo siedzę i szyję zamówienie ,to jeszcze te twoje zdjęcia.No jak bum cyk,cyk,irytuje mnie że nie mogę wyjść w takie okolicczności przyrody!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, ja celebruję wolny czas od pracy, mam nadzieję, że i Ty bedziesz miała kiedy odpocząć, a nie w pracy praca i w domu praca.

      Usuń
  2. O, jak fajnie masz!
    Niby nie dużo, ale jednak trochę śniegu jest.
    A na grzyby teraz to uważaj, bo pod śniegiem to lubią rosnąć same papierzaki;)))
    Miłego nowego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😀dziękuję, teraz mogłyby być dni z gumy, tak fajnie jest z córcią w domu.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak patrzę na te grzybska, i kombinuję, że mogliście robić za krasnoludki, czego nie widzę. Nie byłabyś taka, pokazałabys gdybyście robili. Co za stracona okazja. Koniom grzywy splatać, spać na prawdziwym przypiecku, bo jakbyście robili za krasnoludki, to i przypiecku by się znalazł.

      Usuń
    2. Próby były, ale aparat ustawiony na samowyzwalaczu owszem zrobil zdjecia, w domu okzalo sie, ze komplernie niewyraźne.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Chyba i u Ciebie trochę popada, wedlug prognóz.

      Usuń
  5. Ładne zdjęcia, co do zimy, to znasz moje podejście. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boguśka, Ty zawsze miałaś takie podejście do zimy, czy dopiero odkąd jeździsz? A w ogóle to w mieście Uć bywały śnieżne zimy???

      Usuń
    2. Oc,ywiscie, że tak, sama nawet tam byłam w jedną taką sniezną zimę i byl to luty.

      Usuń
  6. Oj takiej zimy szukaliśmy w sobotę ale na próżno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam wczoraj sanatorium miłości i widziałam panoramę Twojego miasta, przepięknie tam, uroczo, zachwyciłam się tym miastem.U mnie dziś mgła, że mało co widać.Super spacer w takiej scenerii, trochę śniegu i już inaczej się patrzy.Milego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mieszkasz w pięknym miejscu. Byłam tam raz i chętnie kiedyś wrócę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, duzo pieknych miejsc tutaj, a i przylegle Czechy maja rownie cudne , wie mozna zwiedzać i zwiedzać.

      Usuń
  9. Ale grzyby ;))) Dorcia, pięknie masz i tyle! anka

    OdpowiedzUsuń