środa, 2 czerwca 2021

Mam

 fajne nożyce wreszcie, na akumulator, małe, lekkie. Do przycinania bukszpanów , trawy czy bluszczu, nawet i żywopłot , jeśli ma młode odrosty, oj jak mi się dzięki temu  lepiej  pracowało!

Jutro dalszy ciąg przycinania bukszpanów. Mnóstwo przy tym pracy, bo przycinanie/ formowanie to jedno, ale trzeba później posprzatać , przy okazji wypielić dookoła krzaczków. Wątpię, żebym jutro skończyła, ale nie ma potrzeby się spieszyć.

...

 Dziś zostałam w domu i tu trochę sprzatałam , klatkę schodową, zielsko w kamieniach, itp. Pod gruszą trzeba będzie znów zrobić porzadki, bo już szafirki i  tulipany przekwitły, ale nie dziś. Dziś już odpoczywam, tylko jeszcze wieczorem podlewanie.

Na tyłach zaczynają kwitnąć drugie irysy, są niższe i mają drobniejsze kwiatki. Chyba przed domem też takie zakwitną. Jeszcze chwila i się przekonam.





11 komentarzy:

  1. Doro, pokaz te male nozyce, szukam czegos takiego wlasnie, bo nadgarstek u mnie juz wisi na wlosku:)) Sliczne te irysy, jedne z moich ulubionych kwiatow ( i cukierkow!) , acszczegolnie w kolorze niebieskim 👌🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  2. Kitty jutro zrobię zdjęcie,bo teraz juz nie chce mi się schodzić do kanciapy z rzeczami pracowymi. Wyglada to mniej więcej tak
    https://toom.de/p/akku-gras-und-strauchschere-ogs1822/4100559?bbo=1&gclid=Cj0KCQjw2NyFBhDoARIsAMtHtZ5QJnYKaASZr5oTK2c1rMwOA6JL-HgzUMo8klD-a-kB9DMog8qMi8gaAmlGEALw_wcB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, okazuje sie, ze przeciez takie mam, ale zupelnie o nich zapomnialam!
      Kupilam w zeszlym roku po sezonie i wepchnelam do szopki.
      I jak ta glupia cielam teraz reka, prawa oczywiscie i teraz mam :)

      Usuń
    2. No nieee, to niezła agentka jesteś😄
      Zaniechalam dziś ciachania, bo mocno wiało.

      Usuń
  3. Dobre narzędzia są jednak najważniejsze! A irysy są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, chociaz do pielenia najczesciej i tak uzywam nozy,,bo te inne cuda, typu pazurki, haczki, motyczki, czy co tam, malo przydatne.

      Usuń
  4. To historyczne TB, ładne bo kępa ( ten mniejszy z fioletem mocno stareńki ). Bukszpanowania współczuwam, mła już od niego uwolniły azjatyckie ćmy. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tabazko, dziękuję, będę rozpowrzechniac iryski, bo wdziśczne są i jedne i drugie.Chyba do domu przywiozłam te mniejsze fiuletne, na razie ze zdjęć balkonowych zauwazylam, ze nadal liscie.

      Usuń
  5. Bukszpanow do obrobki mam jeszcze 23 sztuki,i są wieksze od tych co juz przyciełam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje bukszpany padły tak jak Tabazki i pożegnałam się z nimi bezpowrotnie. Tuje ciął MS, namęczył się, ale nie dał się jeszcze namówić na akumulatorowe nożyce. Ręka go boli więc pewnie zmieni zdanie ;) Iryski cudne, jeden rozkwita w ogródku, niebieski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Namawiaj męża, szkoda rąk.
      Irysy najladniej wygladaja w grupie, więc życzę Ci wielu kwitnacych .

      Usuń