sobota, 31 lipca 2021

Niechętnie

 wychodzę z domu, ale wczoraj wieczorem skusiłam się na wieczorny wypad do Gorzanowa. Odbywa sie tam szereg różnych spotkan, koncertów, pokazów, wczoraj byl pokaz galowy sztuki cyrkowej z ogniem. Bardzo mi się podobało, po za tym juz dawno nie bylam po za domem o tak później porze, wróciliśmy po 23.

Fajnie popatrzeć na normalność, rozesmianych młodych  i bardzo zdolnych ludzi,  


A to jeszcze takie cudaki z rzutnika, wedrowwly po murach pałacu


...

Jutro spotykamy sie u kol.W.

Ma lać, zobaczymy czy się sprawdzi.



10 komentarzy:

  1. I cudnie było 😀, widzisz, nawet byś nie wiedziała siedząc w domu jakie fajne by Cię ominęło. Fakt w domu miło, ale wychodzić jednak warto❤️.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po lockdownowym zamknięciu nas w domach takie wyjście do ludzi wydaje się czymś niezwykłym, a przecież już wszyscy jesteśmy spragnieni normalności. Fajne takie niezobowiązujące imprezy pod gołym niebem, na które można zajrzeć po prostu przechodząc obok 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie, nie w tym kontekście pisałam. Przez te dwa lata i zwiedzalam, i wyjeżdżalam, i spotykalam się, tu i za granicą,

      Po prostu chcąc wyleczyć zatoki wychodzilam z domu tylko jak trzeba, zeby się nie doprawić, tu zrobilam wyjatek, cieplo sie ubralam,i pojechslismy. Po za tym dawno mnie w domu nie bylo, więc chcę się nacieszyć, pobyc w domu po prostu.


      Usuń
  3. ooo,fajna aranżacja;)
    Pojechałabym na taki występ ale cóż...samej mi się niee chce;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, to niech Ci sie zachce, jak bedzie w poblizu. Masz Mlodych, wszsk Mloda też lubi te klimaty.

      Usuń
    2. jej to dopiero się nie chce!!!
      Zadziwia mnie od pewnego czasu

      Usuń
  4. No, sie dorośleje, zmieniają się proirytety.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy tam nie byłem, więc nie znam atmosfery.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra atmosfera wieczornej zabawy wszedzie podobna😀

    OdpowiedzUsuń